Jej adresatami są działy marketingu i mediaplannerzy. Działania reklamowe zostały podzielone na dwa etapy. Pierwszy z nich, pod nazwą „satysFAKTcja”, odwołuje się do piosenki Rolling Stones „Satisfaction”, która była sztandarowym utworem rewolucji obyczajowo- kulturalnej lat 60 i 70. Tak jak Rolling Stones wytyczało nowe kierunki w muzyce tak Fakt wytycza nowe kierunki myślenia mediowego. Kampania ma miejsce w prasie branżowej (MiMP, Brief, Press). Drugi etap kampanii rozpocznie się w listopadzie br.
Sprawdź także:
04.01.2025 (12:53)
– informacja prasowa
CUK Ubezpieczenia inwestuje w Grupę Punkta
Po wielu latach dynamicznego rozwoju organicznego spółka CUK Ubezpieczenia jako inwestor branżowy podjęła decyzję o …
04.01.2025 (12:51)
– informacja prasowa
Skorzystaj z e-Doręczeń w Credit Agricole
Od początku 2025 r. w Polsce ruszył system e-Doręczeń, umożliwiający wysyłkę i odbiór listów poleconych przez …
04.01.2025 (12:48)
– informacja prasowa
VeloLeasing rośnie w siłę
Z początkiem 2025 roku do zarządu VeloLeasingu, spółki z grupy kapitałowej VeloBank SA, dołączyli Anna Wiśniewska i …
03.01.2025 (09:13)
– informacja prasowa
„Na planie serialu dzwoni do mnie telefon. Odbieram w przerwie zdjęć – przedstawia się facet i mówi, że dzwoni z banku"
„Na planie serialu dzwoni do mnie telefon. Odbieram w przerwie zdjęć – przedstawia się facet i mówi, że dzwoni z …
03.01.2025 (08:44)
– informacja prasowa
KIR przypomina - Trzech Króli bez Elixir
Poniedziałek 6 stycznia to dzień wolny od pracy, co oznacza, że system rozliczeniowy Elixir, obsługujący przelewy …
02.01.2025 (09:12)
– informacja prasowa
Osoby najlepiej wykształcone padają najczęściej ofiarą oszustów
Ruszyły poświąteczne wyprzedaże, a wraz z nimi aktywność cyberprzestępców. Jak wynika z danych CERT Polska, na …