Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała spot reklamowy nowej marki Tymbarku – Fit 8 Warzyw (Maspex Wadowice), prezentujący dwie atrakcyjne kobiety delektujące się smakiem warzyw. Kobiety odżywiają się tak zdrowo i lekko, że dzięki temu czują się i wyglądają świetnie. Według niektórych nawet… apetycznie.
Celem reklamy jest poinformowanie o nowym produkcie oraz stworzenie wyraźnego, nowoczesnego i atrakcyjnego dla konsumentów wizerunku marki. Grupę docelową stanowią jak sam spot wskazuje aktywne kobiety ze średnich i dużych miast.
Emisja spotu zaplanowana została na cały rok w TVP, TVN, Polsat, TV4. Za planowanie i kupno mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Produkt: Fit 8 warzyw to kolejny produkt w ofercie marki Fit oraz pierwszy na rynku sok warzywny. To idealnie dobrana kompozycja ośmiu warzyw, bogata w witaminy i składniki mineralne. Fit 8 warzyw pozwala odżywiać się właściwie i dostarcza organizmowi dzienną porcję zdrowia bez zbędnych kalorii. Stanowi znakomitą alternatywę dla wszystkich, którzy doceniają walory smakowe i zdrowotne warzyw, a nie mają czasu w ciągu dnia na przygotowywanie warzywnej sałatki. Produkt dostępny jest w trzech smakach:
-
Pikantny – przygotowany dla wielbicieli mocniejszym wrażeń smakowych. Swój pikantny charakter zawdzięcza pieprzom cayenne i zielonemu.
-
Łagodny – przeznaczony dla konsumentów, dla których walory smakowe warzyw nie potrzebują mocnego wsparcia przyprawami. Łagodny smak kompozycji został podkreślony rozmarynem.
-
Śródziemnomorski – stworzony dla wszystkich, którzy lubią włoskie klimaty i przyprawy. Śródziemnomorskiego charakteru nadają mu zioła włoskie i oliwki