Celem kampanii jest poinformowanie o 4-letniej gwarancji na wymienione modele oraz wsparcie sprzedaży poprzez specjalną ofertę rabatową i kredytową. W telewizji wykorzystane zostały filmy wizerunkowe prezentujące modele 206, 307 i 407 z 15-sekundowymi animacjami informującymi o ofercie handlowej. Kampania jest prowadzona także w prasie ogólnopolskiej i lokalnej, gdzie naprzemiennie przedstawiane są projekty z modelami Peugeot 206, 307, 407 i Partner na tle czterech ściennych kalendarzy na 2005, 2006, 2007 i 2008 rok. Obrazują one poszczególne lata gwarancji.
Kampania będzie obecna w TVP, TVP3, TVN, TVN7,TV4 oraz w radiostacjach: Radio ZET, RMF FM, PR3, Pogoda (Warszawa), 88,4 (Poznań), Parada (Łódź), Kolor oraz Blue (Wrocław) i potrwa do końca maja. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.