eurobank idzie za ciosem i po pierwszej kampanii z udziałem m.in. Krystyny Jandy rusza z kolejną odsłoną. Tym razem bank namówił do współpracy Katarzynę Figurę i Janusza Gajosa. Kampania łączy cele wizerunkowe z komunikacją cech nowego produktu, karty kredytowej.Chociaż kampania promuje karty kredytowe, to jednocześnie ma za zadanie zwiększyć znajomość marki banku i umocnić jego wizerunek. W sumie nie ma się co dziwić, bo w banku są właściwie dwa produkty karty kredytowe i kredyt gotówkowy. Jest jednak szansa, że do oferty wdrożone będą nowe produkty. Od niedawna działa też już dostęp przez interent dla kart płatniczych. Szczegóły na ten temat wkrótce.
Startująca 1-ego września nowa kampania eurobanku, promująca kartę kredytową, jest połączeniem komunikacji wizerunkowej oraz produktowej. Stylistyka reklam utrzymana jest w niestandardowej konwencji. W doborze mediów szczególny nacisk położono na szeroką obecność w TV oraz po raz pierwszy – reklamę w internecie.
Za kreację kampanii telewizyjnej odpowiedzialna jest agencja DDB Warszawa, zaś kampanii internetowej – wrocławska agencja Mind Chilli. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Kampania promująca karty kredytowe będzie obecna w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN, TV Puls), a także w wybranych kanałach tematycznych (TVN 24, TVN 7, Polsat Sport). Ciekawym elementem mediowym będzie zastosowanie tzw. duospotów na początku kampanii – w jednym bloku reklamowym emitowane będą dwa różne spoty, pokazujące różne benefity produktu. Uzupełnieniem reklam telewizyjnych będzie kampania w internecie – m.in. linki sponsorowane w wyszukiwarce google oraz obecność w onet.pl.