TOUR SALON 2008 rozpoczyna się 16 października. Europejskie biorą udział w poznańskiej imprezie już po raz trzeci.
– Do naszego stoiska, numer 153 w pawilonie 3A, zapraszamy przede wszystkim przedstawicieli biur podróży i organizatorów turystyki – mówi Beata Kalitowska, dyrektor Europejskich (polskiego oddziału Europäische Reiseversicherung AG). – Specjalnie dla nich przygotowaliśmy informacje o nowościach oferowanych przez nasze towarzystwo: nowych pakietach ubezpieczeń oraz nowych kanałach sprzedaży.
Niewątpliwą atrakcją dla odwiedzających stoisko Europejskich 16 i 17 października będzie gra w ruletkę – prowadzona pod hasłem „Ubezpiecz się na szczęście, wygrywaj nagrody!”. Na „hazardowych” zwycięzców czekają nagrody.
Partnerzy biznesowi ubezpieczyciela zaproszeni zostali również na specjalne spotkanie, w trakcie którego nagrodzeni zostaną laureaci konkursu na najlepszego agenta Europejskich. W ciągu 11 miesięcy wzięło w nim udział 400 biur podróży z całego kraju. Agenci z tych biur rywalizowali w czterech kategoriach:
- największa sprzedaż
- największa sprzedaż polis w kanale sprzedaży
- największa sprzedaż pakietów ubezpieczeniowych z kosztami rezygnacji z podróży
- największa sprzedaż polis rocznych.
- Nagrodami w konkursie są między innymi imprezy integracyjne dla pracowników biur podróży zwycięskich agentów.
Nowości w ofercie Europejskich, prezentowane podczas Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2008 w Poznaniu:
- pakiet TIP PLUS – zwiększający możliwość doboru odpowiedniej ochrony dla klienta, oferujący pośrednie w stosunku do dotychczasowej oferty (pakiety TIP oraz TOP) sumy ubezpieczenia
- pakiet SKI, dzięki któremu Klienci uprawiający narciarstwo (także snowboard i windsurfing) mogą w każdym wariancie ubezpieczenia zaopatrzyć się w dodatkową ochronę sprzętu sportowego; pakiet SKI gwarantuje też zwrot kosztów niewykorzystanego karnetu lub wypożyczenia sprzętu oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej.
- korzystne dla klientów rozwiązania w ubezpieczeniach NNW podczas podróży krajowych – między innymi rozszerzenie zakresu terytorialnego ubezpieczenia poprzez objęcie ochroną, oprócz terytorium RP, także strefy przygranicznej krajów naszych sąsiadów (pas do 30 km od granicy).
- nowe kanały sprzedaży – Europejskie wykorzystywać będą własny silnik internetowy – sprzedaż ubezpieczeń poprzez implementację systemu informatycznego na stronie internetowej biura podróży oraz systemy Sabre i Sirius (internetowa aplikacja Amadeusza skierowana do końcowego klienta); dzięki temu klienci towarzystwa będą mieli szerszy i łatwiejszy dostęp do produktów Europejskich.