Klienci odwiedzający oddziały Expandera, mogą nie tylko zaciągnąć najlepszy kredyt hipoteczny, od niedawna mogą także otrzymać pomoc w znalezieniu atrakcyjnej nieruchomości. Jest to możliwe dzięki współpracy Expandera z siecią biur nieruchomości Metrohouse.
Co trzeci klient Expandera zainteresowany kredytem hipotecznym nie ma jeszcze wybranej nieruchomości, którą chciałby kupić. Dlatego oczekuje nie tylko pomocy w otrzymaniu kredytu, ale także w znalezieniu atrakcyjnej nieruchomości. W tym celu Expander nawiązał współpracę z Metrohouse – największą w Polsce agencją nieruchomości, która liczy ponad 400 agentów w trzydziestu oddziałach. Współpraca umożliwi klientowi dostęp do jednej z największych w kraju, liczącej ponad 20 tysięcy ofert, bazy informacji o atrakcyjnych nieruchomościach.
– Zależy nam na kompleksowej obsłudze klienta, już od kilku lat oferujemy klientom bezstresowe przejście przez wszystkie etapy związane z uzyskaniem kredytu hipotecznego, mówi Adam Parfiniewicz, prezes Expandera. – Teraz chcemy by podczas wizyty u doradcy klient dodatkowo otrzymał informacje o ciekawych nieruchomościach.
Dodatkowym udogodnieniem dla klientów jest model działania Metrohouse, który opiera się na pobieraniu prowizji tylko od strony sprzedającej nieruchomość. – Dzięki temu w zeszłym roku czterokrotnie zwiększyliśmy liczbę przeprowadzanych transakcji, mówi Mariusz Kania, prezes Metrohouse. – Jestem przekonany, że akcja Kupujący Nie Płaci prowizji doskonale sprawdzi się też we współpracy z klientami firmy Expander.
Program już został uruchomiony w wybranych oddziałach Expandera w Warszawie, wkrótce będzie rozszerzony na kolejne miasta. Nie jest to jedyny program Expandera związany z rynkiem nieruchomości. Od początku roku prowadzona jest akcja „Droga do domu”, w której doradcy Expandera pomagają deweloperom w wypełnieniu warunków stawianych przez banki, by możliwe było kredytowanie oferowanych przez nich nieruchomości. Program cieszy się sporym zainteresowaniem szczególnie ze strony średnich i małych deweloperów.
Expander stale się rozwija otwierając nowe placówki i zatrudniając nowych doradców. W ostatnim czasie sieć mobilnych doradców Expander Private zwiększyła się o ponad 60 osób. W ramach tej sieci pracują doradcy z dużym doświadczeniem i własnym portfelem klientów obsługiwanych w pełnym zakresie usług finansowych.
Duże znaczenie dla firmy ma obecnie rozszerzenie gamy oferowanych produktów finansowych i różnicowanie źródeł dochodów firmy.
– Zależy nam, by Expander pozostając ekspertem od kredytów hipotecznych, jeszcze aktywniej oferował swoim klientom produkty inwestycyjne i oszczędnościowe, dodaje Parfiniewicz. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej strategii, w I kwartale 2010 roku odnotowaliśmy ogromny, bo ponad 50% przyrost sprzedaży takich produktów. A jeszcze nie powiedzieliśmy w tym względzie ostatniego słowa.
W najbliższych miesiącach planowane jest dalszy rozwój sieci placówek i doradców Expandera.
Źródło: Expander