Od najbliższego poniedziałku do 21 sierpnia, Fakt oraz inne tytuły wydawnictwa Axel Springer Polska będą sprzedawane w najpopularniejszych kurortach letnich, głównie w miejscowościach nadmorskich. Na ulicach, deptakach i plażach pojawią się hostessy, w sumie 160 dziewcząt, ubrane w stroje obrandowane logiem Fatku, na strojach będą również logotypy innych tytułów wydawnictwa: Pani Domu, Olivii, Dziewczyny i Popcornu. Hostessy będą sprzedawać dziennik i czasopisma wydawnictwa.
Dla klientów, którzy zakupią jednorazowo kilka tytułów, przewidziane są upominki.
Fakt jest liderem na rynku pod względem czytelnictwa – zdobył grupę ponad 6,9 mln czytelników (CCS=23,3%, styczeń – maj 2005). Czytelnicy Fakt odznaczają się wiernością i lojalnością wobec tytułu; blisko co trzeci z nich czyta więcej niż połowę wydań cyklu sezonowego (LCW 4+ = 30%)*.
źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC, CCS, CCW, LCW, styczeń – maj 2005, wszyscy: N=15 023, czyt. Fakt: n=3496, opracowane przez Axel Springer Polska