Kwietniowy numer Forbesa zawiera również wiele interesujących materiałów: m.in. ”Trunki na topie” – jak zamówić tequilę i jak ją wypić zgodnie z obyczajem, „Pierwszy zobacz nowości” – o nadchodzących zmianach w niektórych dziedzinach biznesu, „Przez Morze Czerwone” – obszerny tekst o szefie PKN Orlen Igorze Chalupcu, „Jak przeszkolić prezesa” – tajemnice szkoleń dla wyższej kadry zarządzającej, a oprócz tego m.in. przegląd firm kurierskich, technologie przyszłości, sukcesy i porażki firm, felietony, aktualności.
Najnowszy numer Forbes z rankingiem najbogatszych w Polsce i na świecie wspiera intensywna kampania promocyjna – w telewizji (stacje TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN 24 i Canal+), radio (RMF FM, Zet, Radiostacja, stacje lokalne), prasie (Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, tytuły własne ASP) oraz indoor – plakaty na uczelniach wyższych. Kampania rozpoczęła się w niedzielę 13 marca. Kreację przygotowała agencja reklamowa Cytryna, media zaplanował i kupił Mediacom.