„MaGAZyn” jest kwartalnikiem skierowanym do wszystkich pracowników Gaspolu. Współpraca przy jego tworzeniu obejmuje wszystkie etapy przygotowania i wydawania pisma. Agape stworzyła nowy projekt szaty graficznej „MaGAZynu”, nawiązujący przede wszystkim do kolorystyki Gaspolu – kolorów czerwonego i granatowego. Współtworząc z Gaspolem biuletyn agencja zajmie się pisaniem, redakcją i korektą tekstów. Do jej zadań należy również skład i łamanie oraz druk magazynu i jego dystrybucja.
Agape wspomaga także Gaspol w działaniach integracyjno-motywacyjnych skierowanych do pracowników.
– Dzięki nowej formie graficznej, czytelniejszemu podaniu materiałów tekstowych i graficznych uzyskaliśmy nową jakość, która z pewnością przyczyni się do lepszej komunikacji z pracownikami za pośrednictwem tego narzędzia – powiedział Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape.
– „MaGAZyn” wydajemy już od kilku lat, ale w nowej szacie, przygotowanej przez AGAPE, stanie się on prawdziwym, profesjonalnym biuletynem. Jest to jedno z narzędzi, dzięki któremu chcemy budować nowocześniejszy wewnętrzny wizerunek firmy – powiedziała Karolina Horoszczak, Public Relations Manager w Gaspolu.
Agape jest wiodącą na polskim rynku agencją specjalizującą się w doradztwie i kompleksowym przygotowaniu publikacji firmowych. Organizuje także szkolenia i konferencje poświęcone wydawaniu biuletynów oraz jedyny w Polsce „Konkurs Biuletynów Firmowych”.