Projekty inwestycyjne wymagają odpowiedniej oprawy wizualno-graficznej, aby w pełni zaprezentować ich potencjał dla klientów, kontrahentów czy określonych społeczności. Obecnie zaawansowana technologia umożliwia szereg multimedialnych możliwości przedstawienia inwestycji na każdym etapie jej powstawania w niedostępny dotychczas sposób. Jak wykorzystać jej potencjał?
Wizualizacje, zdjęcia czy też filmy to najbardziej wymowne narzędzia w prezentowaniu potencjału inwestycji. Materiały multimedialne mogą zostać wykorzystane, jako efektywne narzędzie sprzedażowe i promocyjne. Najpopularniejszą techniką wykorzystywaną przy prezentacji nieruchomości komercyjnych są zdjęcia i filmy wykonywane „z lotu ptaka”, które pokazują całościową inwestycję i jej rozmiar. Efekt jest zaskakujący i przyciąga uwagę odbiorców.
Wykorzystywanie najnowszych technologii do promocji i sprzedaży nieruchomości, to dzisiaj rzecz niezbędna – mówi Tomasz Ogrodzki z agencji SkyConcept – Ponieważ rzeczywistość wokół nas zmienia się w błyskawicznym tempie, każdy przedsiębiorca wie, że aby pozostać na rynku trzeba iść z duchem czasu. Innowacyjne systemy prezentacji przestrzennej pozwalają na zaprezentowanie potencjału inwestycji, ale także są świadectwem nowoczesnego podejścia do biznesu.
Wrażenie na nabywcach lub najemcach może zrobić także film poklatkowy z procesu tworzenia inwestycji – taki materiał ma zarówno wartość dokumentacyjną, jak i promocyjną. Niektórzy z inwestorów decydują się także na założenie kamery on-line, wykorzystującej technikę live streaming. Umożliwia ona natychmiastowy podgląd z placu budowy inwestycji, pokazanej w czasie rzeczywistym za pomocą internetu. Przed powstaniem inwestycji warto także pomyśleć o najlepszych wizualizacjach, które przedstawią każdy plan w sposób rzetelny i dokładny. Wizualizacja może być osadzona na zdjęciu terenu pod zabudowę, dzięki czemu jest ona bardziej wiarygodna i oddaje prawdziwy wygląd nieruchomości wraz z jej otoczeniem.
Współpracując z kluczowymi firmami z rynku nieruchomości komercyjnych wykonujemy nawet najbardziej niestandardowe realizacje – kontynuuje Tomasz Ogrodzki z agencji SkyConcept – Zaczynamy od poznania potrzeb klienta, rozpoznania jego grup docelowych. Na tej podstawie tworzymy scenariusz, który zakłada wszystkie etapy realizacji projektu. Nie zajmujemy się więc tylko produkcją materiałów multimedialnych, ale także doradzamy i przedstawiamy klientom pomysły na to, jakie rozwiązania pozwolą im najlepiej zaprezentować daną inwestycję.
Szybka reakcja na zmieniający się rynek to klucz do sukcesu. Cały trud i kunszt gotowego projektu lub jego wizualizacji da się przedstawić za pomocą multimediów, które w sposób rzetelny zobrazują kontrahentom wartość inwestycji.
SKYCONCEPT Sp. z o.o.
