– Po raz pierwszy klienci w Polsce nie będą zmuszeni kupować w określonej sieci paliw lub korzystać z ograniczonych czasowo promocji, żeby płacić mniej za paliwo – mówi Tomasz Ziemiński, Dyrektor Biura Promocji Produktów Konsumpcyjnych GE Money Banku – Oferujemy unikalną na rynku korzyść dla klientów. Dzięki nowej karcie GE Money Banku zapłacą mniej na każdej stacji benzynowej. Dokonanie płatności za paliwo AUTOKARTĄ pozwoli zaoszczędzić nawet do 25 zł miesięcznie, czyli 300 zł rocznie. Można więc zatankować miesięcznie nawet do 250 l benzyny ze zniżką 10 gr na litrze!
Zniżki za transakcje bezgotówkowe wykonane AUTOKARTĄ na stacjach benzynowych będą rozliczane na zasadzie pay back, co oznacza, że bank raz w miesiącu naliczy kwotę zwrotu pieniędzy za dokonane zakupy. Wpłata (czyli zwrot) będzie widoczna na rachunku po zalogowaniu się w serwisie internetowym GE Money Banku www.gem24.pl już drugiego dnia po sporządzeniu przez bank zestawienia transakcji za dany okres rozliczeniowy.
– Z badań rynku samochodowego prowadzonych przez GE Money Bank wynika, że 40% Polaków planuje kupić nowe auto w ciągu najbliższych 2 lat, z czego prawie połowa planuje dokonać zakupu w ciągu roku, a 18% w czasie najbliższych 6 miesięcy**. Koszty związane z utrzymaniem samochodu, w tym zakupu benzyny, stają się istotnym elementem budżetu w coraz większej ilości gospodarstw domowych – wyjaśnia Tomasz Ziemiński – Obserwujemy rynek i dzięki temu możemy zaoferować AUTOKARTĘ, która pozwoli klientom na oszczędności w bieżących wydatkach.
– Rynek kart kredytowych w Polsce rozwija się dynamicznie. Wydano już ponad 7 milionów kart, z czego ponad milion wydał GE Money Bank. Taki wynik gwarantuje GE Money miejsce w czołówce wystawców kart. Dobre wyniki jeszcze bardziej mobilizują nas do działania. AUTOKARTA jest kolejnym krokiem GE Money Banku na drodze rozwoju w segmencie kart kredytowych – podsumowuje Tomasz Ziemiński.
* 2,5% wartości płatności kartą (przy cenie paliwa 4 zł za litr – 10 groszy)
**dane pochodzą z międzynarodowego badania rynku motoryzacyjnego przeprowadzonego przez TNS AISA na zlecenie GE Money Banku w lutym 2008 r.