„Uważam, że to doskonałe rozwiązanie, gdy obie firmy pracujące nad marką współtworzą grupę komunikacyjną. To bardzo ułatwia współpracę oraz gwarantuje spójność wszelkich działań mających bezpośredni wpływ na wizerunek naszej marki” – mówi Mariusz Szpunar, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu GM Records.
Do głównych zadań Estimage PR należeć będzie tworzenie, wdrażanie i koordynacja wszelkich działań mających na celu pozycjonowanie marki, umacnianie obranego wizerunku firmy oraz jej produktów. Agencja, będzie również odpowiedzialna za prowadzenie aktywnej polityki medialnej na rzecz GM Records.
„Zdecydowaliśmy się powierzyć naszą markę pod opiekę Estimage Public Relations, ponieważ przedstawiona przez agencję niekonwencjonalna strategia działań jednoznacznie dowodzi, że zespół poza posiadaniem wysokiej kreatywności, doskonale rozumie specyfikę naszej branży” – mówi Matylda Nosowska, Specjalista ds. Marketingu GM Records.
„Cieszymy się, że będziemy pracować dla tak dużej i zaawansowanej technologicznie firmy jak GM Records. To ciekawe wyzwanie. Wiodąca pozycja na rynku naszego nowego klienta już na starcie podnosi poprzeczkę skuteczności działań dla Aha i Estimage PR. Zaczynamy z wysokiego poziomu – a może być tylko lepiej!” – mówi Jarosław Betlej, Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA.
Zespół Agencji Reklamowej AHA zajmie się opracowaniem koncepcji kreatywnej marki GM Records wraz ze strategią mediową oraz jej realizacją w środkach masowego przekazu.
„O wyborze zdecydowała przede wszystkim kreatywność zaprezentowanych koncepcji. Dzięki nim agencja przekonała nas, że misja – „istniejemy by podważać zasady konwencjonalnej komunikacji” – nie jest tylko pustym sloganem, ale faktycznie istniejącą koncepcją, o której już zdążyliśmy się przekonać” – mówi Matylda Nosowska, Specjalista ds. Marketingu GM Records.