Artegence (Grupa Efigence) wspiera Emirates NBD – największą grupę bankową na Bliskim Wschodzie, lidera digitalizacji i innowacji w regionie – w tworzeniu nowoczesnej bankowości elektronicznej. Agencja odpowiadała za zaprojektowanie nowego interfejsu i user experience na najwyższym poziomie.
W ramach współpracy przy tworzeniu platformy bankowości elektronicznej nowej generacji agencja odpowiadała za projekt architektury informacji i nowy graficzny interfejs zapewniające lepsze doświadczenia użytkowników z bankiem oraz wspierała wdrażanie technologii front-end. Nowo uruchomiona platforma Emirates NBD pozwala na dostosowanie bankowości do indywidualnych potrzeb klienta, sprawne zarządzanie finansami dzięki zupełnie nowemu dashboardowi ze spersonalizowanymi podpowiedziami, zakupy w sklepie zintegrowanym z bankowością, a nawet spotkania twarzą w twarz z doradcą bankowym za pośrednictwem usługi FaceBanking.
„Nasza nowa platforma wprowadza klientów Emirates NBD w bankowość przyszłości. Projekt łączy usługi FaceBankingu, angażujące usługi bankowości wideo i czatu, dopracowany w każdym detalu user experience odzwierciedlający natywną aplikację oraz zaawansowaną personalizację pozwalającą na głębsze zrozumienie sytuacji finansowej klientów i dostosowanie oferty do ich potrzeb „, wyjaśnia Suvo Sarkar, Senior EVP & Group Head, Retail Banking & Wealth Management w Emirates NBD.
„W ramach współpracy z klientem stworzyliśmy zupełnie nową jakość w bankowości elektronicznej, dzięki czemu Emirates NBD pozostawia konkurencję daleko w tyle. Wykorzystując szerokie doświadczenie we współpracy z bankami z Polski i z zagranicy, zaprojektowaliśmy z klientem rozwiązania zapewniające użytkownikom zupełnie nowe doświadczenia. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego innowacyjnego projektu” – mówi Andrzej Szewczyk, prezes Artegence, wiceprezes i dyrektor zarządzający Efigence.