Jak dotąd GTS Energis dostarczała firmie Europ Assistance Polska usługi sieci inteligentnej INfo, zwiększające liczbę skutecznych połączeń, a także integrujące wszystkie rodzaje kontaktów pod jednym numerem.
„Integracja posiadanych już przez nas infolinii z usługą ISDN PRA to dalsza optymalizacja procesów oraz lepsze zarządzanie komunikacją w firmie” – twierdzi Robert Świergocki, Dyrektor Operacyjny Europ Assistance Polska.
„Zarządzanie połączeniami przychodzącymi poprzez usługę INfo wyraźnie podnosi efektywność komunikacji firmy z jej otoczeniem. Połączenie tej usługi z usługą ISDN, tworzy kompletne rozwiązanie głosowe, pozwalające na znaczne ograniczenie kosztów połączeń przychodzących na infolinie, jak i wychodzących z biura Klienta. Cieszymy się, że Europ Assistance Polska, skorzystało z takiego rozwiązania” – powiedział Paweł Kowalski Regionalny Menedżer GTS Energis.