Liberty Direct otrzymała nagrodę Gwiazda Jakości Obsługi 2013. Tym samym ubezpieczyciel znalazł się w elitarnym gronie TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce. To wyjątkowe wyróżnienie przyznała społeczność konsumentów multiplatformy Polskiego Programu Jakość Obsługi, który monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji klientów w Polsce.
„Przyznana Liberty Direct nagroda ogromnie nas cieszy. Wyróżnienie to świadczy o dużej skuteczności przyjętej przez nas polityki w zakresie obsługi klientów oraz sprawnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dziękujemy wszystkim oceniającym za pozytywne opinie i docenienie pracy, jaką wkładamy w utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych przez nas usług”– powiedział Rafał Karski, dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
Program Jakość Obsługi istnieje na polskim rynku od sześciu lat. W rankingu jurorami są konsumenci, którzy oceniają firmy za pomocą strony jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej Premia360. Laureaci rankingu wyróżniają się w swojej branży najwyższym wskaźnikiem satysfakcji klientów. Najbardziej przyjazne otrzymują prestiżową nagrodę – Gwiazdę Jakości Obsługi.
Gwiazda Jakość Obsługi to kolejne wyróżnienie przyznane Liberty Direct przez konsumentów. W lipcu firma otrzymała złoty Laur Konsumenta 2013 w dziedzinie ubezpieczeń komunikacyjnych. Rok wcześniejLiberty Direct zostało ponadto nagrodzone godłem „Dbamy o Jakość Obsługi 2012” oraz nagrodą „Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2012.
Liberty Direct
