Kampania „Nie kupuj od przemytników” zrealizowana dla WWF, czyli Światowego Funduszu na Rzecz Przyrody, miała na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa i organów ustawodawczych na problem nielegalnego handlu gatunkami zagrożonymi wyginięciem. Impulsem do zorganizowania kampanii był raport przygotowany przez TRAFFIC* na zlecenie Komisji Europejskiej, wg którego Polska znajdowała się na trzecim miejscu pośród państw akcesyjnych do UE pod względem liczby zatrzymań na granicy okazów chronionych Konwencją Waszyngtońską. W ramach szerokiej kampanii komunikacyjnej Headlines była odpowiedzialna za działania PR. Zrealizowana została m.in. konferencja prasowa w warszawskim ZOO, oraz happening w Centrum Warszawy podczas, którego znane osoby: Maja Ostaszewska, Katarzyna Skrzynecka, Przemysław Saleta i Andrzej Piaseczny zgodzili się na publiczne zamknięcie w klatce na oczach przechodniów i fotoreporterów. Patronat nad kampanią objęło Ministerstwo Środowiska we współpracy z Ministerstwem Finansów (Departament Ceł) oraz warszawskim Ogrodem Zoologicznym. Patronami medialnymi akcji byli: Telewizja Polska, Discovery, tygodnik Polityka oraz Radio Zet. Efektem kampanii stało się m.in. stworzenie w sejmie RP ustawy regulującej handel chronionymi gatunkami.
Celem Programu Dove „Ja, kobieta” było zbudowanie platformy komunikacyjnej dla marki opartej na naturalnej kobiecości. Inaugurując kampanie Dove rozpoczęła ogólnopolska debatę na temat kobiecość: czym obecnie jest, jak traktują ją kobiety, co dla nich znaczy, jak należy ją pielęgnować. Marka poszukiwała także oblicza prawdziwej kobiecości. Na podstawie badania socjologicznego określono 5 typów współczesnych kobiet. Okazało się, że są wśród nas Kobiety Twarde, Spełnione, Nieufne, Pogodne i Damy XI wieku. Konkurs w „Twoim Stylu” pozwolił odnaleźć 12 zwykłych kobiet, które uosabiały te typy. Ich kobiecość została uwieczniona obiektywem Sante D´Orazio, światowej sławy fotografa, który przyjechał do Polski na specjalne zaproszenie Dove. Powstałe w czasie sesji zdjęcia zostały umieszczone na łamach Twojego Stylu, można je było także podziwiać we wrześniu 2003 roku podczas wystawy prac Sante D´Orazio w Warszawskiej Zachęcie. Patronat nad Programem „Ja, Kobieta” objął miesięcznik „Twój Styl”, dodatkowo patronem wystawy w Zachęcie było „Radio ZET”.
Program „Ja, Kobieta” spotkał się z dużym zainteresowaniem mediów, czytelników „Twojego Stylu” oraz konsumentek Dove potwierdzając właściwy wybór platformy komunikacyjnej.
Headlines Brand and Corporate Communication po raz pierwszy prezentuje swoje kampanie w konkursie Golden World Awards. Ostateczne wyniki konkursu zostaną przedstawione w najbliższym czasie.
*TRAFFIC jest programem monitorowania handlu chronionymi gatunkami roślin i zwierząt, realizowanym wspólnie przez WWF i IUCN. Działa we współpracy z sekretariatem Konwencji Waszyngtońskiej (CITES) i wieloma innymi partnerami.