Rynek PR w Polsce rozwija się, ewoluuje i nabiera cech coraz większej konkurencyjności, dlatego od pewnego czasu rozważałam współpracę z międzynarodową siecią. W Porter Novelli odnalazłam partnera idealnego, takiego, który wiele oferuje, a jednocześnie pozostawia pełną niezależność finansową. Niezwykle ważne było dla mnie również to, że Porter Novelli specjalizuje się w działaniach dla branży farmaceutycznej, projektach konsumenckich i IT, czyli obszarach bliskich naszym doświadczeniom – mówi Joanna Pruszyńska-Witkowska, Prezes Headlines. Współpraca z Porter Novelli to przede wszystkim dostęp do doświadczeń sieci na międzynarodowym rynku PR. Headlines działając lokalnie ma teraz możliwość korzystania z globalnego, już 35-cio letniego, doświadczenia naszego partnera. Jesteśmy pewni, że wniesie to dodatkowe wartości w działaniach dla naszych obecnych i przyszłych klientów.
Poszukiwania agencji odpowiedniej do zostania partnerem Porter Novelli w Polsce zajęły sieci rok. Decyzja o wyborze Headlines podyktowana była m.in. rozległym doświadczeniem agencji w obsłudze klientów farmaceutycznych oraz branży FMCG i efektów pracy przy obsłudze kilku projektów.
Mamy wielu klientów z tych branż, którym nie mogliśmy zapewnić obsługi z powodu braku przedstawicielstwa w Polsce. Specjalizacja Headlines jest więc idealnie spójna z naszymi głównymi działaniami – mówi Helen Ostrowski, CEO Porter Novelli Ponadto bardzo odpowiada nam kultura korporacyjna Headlines znakomicie pasująca do zasad obowiązujących w sieci Porter Novelli, gdzie niezwykle cenimy sobie niezależność w podejmowaniu decyzji i kreowaniu działań komunikacyjnych. Headlines jest więc dla nas idealnym dopełnieniem sieci budowanej w Europie Centralnej i Wschodniej, szczególnie, że już teraz agencja pracuje z 3 naszymi klientami.