Na stronie transakcyjnej PolCardu, do której prowadzą internetowe linki z e-Sklepu serwisu Heyah.pl pojawił się bardzo ciekawy komunikat: „Nie można dokonać płatności przy użyciu kart elektronicznych MAESTRO, POLCARD BIS oraz kartami wydanymi przez PKO BP*) w tym kart Inteligo*) […]” A co czytamy pod gwiazdką? „*) blokada na wniosek banku PKO BP”. Może to oznaczać jedno – któryś bank nieźle musiał popłynąć na transakcjach oszukańczych… Niestety to nie pierwszy taki przypadek w przypadku Heyaha. Nie pomogło wymaganie podawania dokładnych danych, czy ograniczenie płatności do kart wydanych na terenie Polski. Ziomale jak widać i z tym sobie poradzili. No to joł!
Sprawdź także:
24.01.2025 (11:43)
– informacja prasowa
Podróżny niezbędnik na ferie od Banku Pekao
Bank Pekao S.A. przygotował ofertę podróżną m.in. na ferie zimowe, aby każdy mógł cieszyć się zimowym wypoczynkiem. …
24.01.2025 (11:41)
– informacja prasowa
Bank Pekao współorganizował emisję obligacji Robyg wartości 250 mln zł
Jeden z czołowych polskich deweloperów Robyg S.A. wyemitował czteroletnie obligacje o wartości nominalnej 250 mln …
24.01.2025 (11:32)
– informacja prasowa
Polskie banki sprawdziły swoją gotowość na cyberzagrożenia
Skrócenie czasu raportowania wstępnego, poprawna reakcja na występujące w rzeczywistości zagrożenia …
24.01.2025 (08:44)
– informacja prasowa
BOŚ dołącza do programu Zielonych gwarancji KUKE
Bank Ochrony Środowiska S.A. podpisał aneks do umowy z KUKE, rozszerzający dotychczasową współpracę. Dzięki temu …
23.01.2025 (17:17)
– informacja prasowa
VeloBank najlepiej ocenianym bankiem w ogólnopolskim rankingu satysfakcji klientów
VeloBank zajął pierwsze miejsce w rankingu satysfakcji klientów detalicznych w najnowszej edycji badania ARC Rynek …
23.01.2025 (17:10)
– informacja prasowa
Pekao we współpracy z EFI uruchomi finansowanie preferencyjne dla przedsiębiorców
Przedstawiciele Banku Pekao oraz Europejskiego Funduszu Inwestycyjnego (EFI) podpisali umowę, dzięki której w …