Zaufaniem klientów może poszczycić się HSBC Bank Polska, który został laureatem nagrody „Odkrycie Roku 2008” w kategorii „Usługi Finansowe”, w programie „Laur Klienta 2008”, organizowanym przez Grupę Media Partner.
Ta nagroda to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, a dla mnie osobista satysfakcja, zwłaszcza, że w programie „Laur Klienta” respondenci sami wskazywali markę, która wzbudziła ich największe zaufanie w danej kategorii. Jest to dla nas także potwierdzenie, że świadomość marki HSBC na polskim rynku nieustannie rośnie, a usługi, które oferujemy naszym klientom są przez nich wysoko oceniane. Globalna obecność HSBC sprawia, że jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom najwyższą jakość usług na prawdziwie międzynarodową skalę. Nasi klienci mogą się czuć bezpiecznie i komfortowo w każdym zakątku świata – mówi Janusz Dedo, prezes HSBC Bank Polska.
Tytuł „Odkrycie Roku” stworzony został z myślą o produktach będących hitem w swoim segmencie. Wybierane są najlepsze produkty, marki, usługi, które w świadomości konsumentów istnieją stosunkowo niedługo, ale już zdobyły dużą popularność i cieszą się zaufaniem. W tegorocznej, czwartej edycji programu konsumenci oceniali produkty i usługi w 100 różnych kategoriach.
Respondenci wybierając HSBC, oprócz profesjonalnej obsługi, najbardziej docenili: prostą w użytkowaniu i wygodną kartę kredytową, bankowość elektroniczną na wysokim poziomie oraz profesjonalnie prowadzone usługi faktoringowe. Niewątpliwie, klienci zauważyli i docenili poszerzoną ofertę produktową, a także zwiększoną kampanię informacyjną banku.
W programie „Laur Klienta” badania prowadzone są cyklicznie, co miesiąc, począwszy od stycznia do lipca za pomocą ankiet telefonicznych, elektronicznych, a także bezpośrednich (ankieterzy w 12 największych miastach w Polsce). Liczba respondentów to ok. 5 000 osób w każdym miesiącu.