Pion Bankowości Komercyjnej HSBC Bank Polska zachęca polskie firmy do walki o laur najlepszego europejskiego przedsiębiorstwa. Apel HSBC zbiega się z upływającym 16 kwietnia terminem składania zgłoszeń do konkursu European Business Awards 2010. Udział w konkursie jest bezpłatny.
Już czwarty rok z rzędu sponsorowany przez HSBC konkurs European Business Awards otwiera przed krajowymi przedsiębiorcami, bez względu na branżę czy skalę prowadzonej działalności, możliwość reprezentowania Polski w dowolnej z ośmiu kategorii europejskiego konkursu o nagrody: Firmy Roku, Nagrodę RSM dla Międzynarodowego Przedsiębiorcy Roku, Innowacji Roku, Nagrodę HSBC za Najlepszą Strategię Rozwoju, Orientacji na Klienta, Strategii Zrównoważonego Rozwoju, Troski o Środowisko, Pracodawcy Roku. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na www.businessawardseurope.com.
Paweł Kusiak, szef pionu bankowości komercyjnej w HSBC Bank Polska zachęca polskie firmy do wzięcia udziału w konkursie, ponieważ jest to dla nich szansa na promocję swojej działalności za granicą. Przytacza najnowsze dane Światowej Organizacji Handlu, które jednoznacznie wskazują na poprawę sytuacji w handlu międzynarodowym, a więc szanse na jeszcze szybszy rozwój biznesu dla firm. „Obroty handlu będą rosły w tempie 9,5% w tym roku. Udział w konkursie European Business Awards może stanowić dodatkowe wsparcie dla firm, prezentując ich osiągnięcia szerszej, europejskiej publiczności” – twierdzi Kusiak i dodaje: „Zarówno wśród dotychczasowych laureatów konkursu, jak i zdobywców tytułu Ruban dHonneur i Reprezentantów Krajowych znajdzie się zapewne wiele zagranicznych firm, które mogą stać się potencjalnymi partnerami biznesowymi polskich uczestników European Business Awards.”
Zwycięzcy odbiorą nagrody podczas listopadowej ceremonii w Paryżu, w obecności ponad 400 najpopularniejszych polityków, liderów życia gospodarczego, przedsiębiorców, komentatorów oraz mediów. Patronami honorowymi polskiej edycji konkursu, w której wybrani zostaną Reprezentanci Krajowi, są Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Krajowa Izba Gospodarcza, a medialnie konkurs wspierają: dziennik Rzeczpospolita, portal rp.pl, TV Biznes oraz Radio PiN.
Źródło: HSBC Bank Polska