PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRHYPER rok 2004 – podsumowanie

HYPER rok 2004 – podsumowanie

Marketing i PR 10.01.2005 (20:14)

W 2004 roku obrót agencji osiągnął wartość ponad 8 milionów złotych. Względem analogicznych zestawień za rok poprzedni dynamika wzrostu sprzedaży produktów i usług wzrosła do poziomu 42%. Dynamicznie przyrósł także zysk netto agencji, który przekroczył znacząco 200% stanu z końca grudnia 2003 roku. Wyniki te, pod względem finansowym, plasują agencje wśród liderów polskiego rynku interactive. Należy zauważyć, że wyniki finansowe agencji za rok 2003 zostały osiągnięte już po sześciu miesiącach działań rynkowych roku 2004.

HYPERmedia dla silnych marek

W 2004 roku spółka utrzymała również wysoką dynamikę przyrostu nowych klientów, która kształtowała się na poziomie 25% w stosunku do portfolio z końca 2003 roku. HYPERmedia rozpoczęły współpracę z 11 markami o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku, między innymi. Deloitte, Philip Morris, Maspex Wadowice (Tymbark), gazeta codzienna „Życie”, Nokia, etc. Obecnie Agencja HYPERmedia pracuje dla 28 stałych klientów. – Do każdego projektu bardzo starannie przygotowujemy nasze zaplecze w postaci zespołu oraz narzędzi technologicznych. To właśnie, dlatego nasi klienci widzą w nas partnerów, ekspertów i nie obawiają się o realizację ambitnych projektów interaktywnych. Możemy poszczycić się stałą współpracą z PKO Bankiem Polskim, Polską Telefonią Cyfrową ERA, firmą Oracle Polska, Procter&Gamble, Maspexem Wadowice, Grupą PZU czy Komisją Europejską-Reprezentacją w Polsce – mówi Krzysztof Andrzejczak, dyrektor marketingu agencji HYPERmedia.

14 milionów w 2005 roku

– Plan wzrostu w przyszłym roku bazuje na 3 zasadniczych obszarach. Po pierwsze będziemy dążyć do dalszego wzmacniania pozycji rynkowej agencji w Polsce. Wysoki poziom satysfakcji dotychczas obsługiwanych klientów, a także dynamika pozyskiwania nowych kontrahentów pozwala nam śmiało i bez obaw spoglądać na naszą przyszłość i osiągane wyniki. Dlatego też jestem przekonany, że pozycja rynkowa Agencji HYPERmedia będzie jeszcze silniejsza. W minionym roku zaznaczyliśmy już swoją obecność na rynku Unii Europejskiej. Teraz przychodzi czas na to, aby wejść z konkretną ofertą w region Europy Środkowej oraz Wschodniej. Szczególnie interesuje nas współpraca w obszarze rynku krajów nadbałtyckich i Rosji. Nie chcemy koncentrować się tylko na rodzimych firmach. Naszą przyszłość widzimy dużo szerzej. Od maja jesteśmy pełnoprawnymi członkami Unii Europejskiej i to właśnie ten rynek jest teraz naszym drugim obszarem działań, z którego pozyskujemy coraz więcej zamówień. W roku 2005 planujemy uzyskać przychody na poziomie około 14 mln zł, a dynamikę wzrostu zysku netto ustabilizować w przedziale 65 – 80%. Oczywiście, tak znakomite wyniki będą uwarunkowane wieloma czynnikami, natomiast zamknięty już portfel zamówień w nowym roku, a także dalsza sprzedaż produktów na rynek UE, stanowią mocne oparcie fundamentalne dla osiągnięcia zakładanych celów – mówi Sławomir Stępniewski.

HYPER inwestycje

W najbliższym roku Agencja HYPERmedia położy szczególny nacisk na rozwój inwestycji. Główny ich kierunek wytyczą działania związane z tworzeniem nowych produktów i usług. Agencja postawi na innowacyjność w rozwiązaniach technologicznych szczególnie w obszarze zarządzania relacjami z użytkownikiem sieci oraz narzędzi wspomagających sprzedaż on-line, a także na metodologię i narzędzia niezbędne do badań efektywności akcji marketingowych on-line. Wzmocnienie wewnętrznej struktury organizacyjnej przez pracowników posiadających bogate doświadczenie na różnych polach, będzie dodatkowo procentować w bieżącej realizacji projektów agencji. Wolne środki wypracowane w 2004 roku posłużą także do silnego wsparcia i rozwoju kompetencji w obszarze integracji i wdrożeń rozwiązań uznanych światowych firm. Nie wykluczamy również akwizycji lub stworzenia spółek partnerskich.

Wizja przyszłości

Strategia rynkowa agencji w najbliższych latach będzie opierała się na nowej wizji firmy – Connection Value.

– Poprzez Connection Value chcemy w realny i mierzalny sposób pracować na zwiększanie wartość marek naszych klientów. Idea ta polega, bowiem na skutecznym połączeniu potencjału kreatywnego agencji, doświadczenia i wiedzy pracowników z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Chcemy znaleźć wspólną dla nas i naszych klientów platformę celów i proponowanych rozwiązań. Oznacza to, że budując wartość marki danej firmy musimy myśleć o niej kategoriami klienta. Naszym celem jest doprowadzenie do takiej sytuacji, w której pozostając firmą zewnętrzną będziemy traktowani przez klienta jako jego dział wewnętrzny, doskonale rozumiejący potrzeby firmy. Connection Value to wizja nowoczesna i ambitna, która wyznacza kierunek współczesnych kontaktów biznesowych – podkreśla prezes Stępniewski.

Nowa wizja firmy wymagała przeprowadzenia istotnych zmian wewnątrz agencji. Pod koniec ubiegłego roku firma została certyfikowana przez Lloyd`s Register Quality Assurance, co umożliwiło wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania jakością ISO. Agencja rozbudowała również swoja strukturę marketingową, poszerzając ją o dział New Business oraz dział Planowania Startegicznego. – Warto zauważyć, że w minionym roku z agencji odeszło tylko dwóch pracowników, natomiast wszystkie osoby związane z naszą firmą od ponad trzech lat nadal tworzą wyraźny trzon średniego i wyższego managementu. Stabilność kadrowa i dbałość o talenty, jakie u nas rozkwitają, jest dla nas podstawą efektywnych działań. Tej strategii będziemy trzymać się nadal – podsumowuje Sławomir Stępniewski.

2005-01-10
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji
18.12.2025 (05:23) – informacja prasowa

Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji

Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Najnowsza edycja „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service pokazuje, …

a Analizy 0 Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion
18.12.2025 (05:21) – informacja prasowa

Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion

Większość banków gotowa jest już pożyczyć rodzinie ponad 900 tysięcy złotych na zakup mieszkania. Wymagają jednak …

a 0 Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
18.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

SALTUS Ubezpieczenia został oficjalnie ogłoszony Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu na …

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

PRNews.pl

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców