Od dziś w portfolio sieci IDMnet dostępny jest nowy produkt – pakiet TOP Reach Brand, oferujący krótkoterminowe kampanie reklamowe o dużym zasięgu. W pakiecie dostępne są wizerunkowe formy reklamowe, emitowane na wyselekcjonowanych witrynach, dobranych pod kątem dużego zasięgu i popularności.
Nowa propozycja sieci jest ukierunkowana na osiągnięcie widocznych efektów w bardzo krótkim czasie. Pakiet zakłada dwie opcje czasowe trwania kampanii – TOP Reach Brand 1 dzień oraz TOP Reach Brand 7 dni. Gwarantują one dotarcie do miliona unikalnych użytkowników w jeden dzień lub do czterech milionów w trakcie tygodnia.
TOP Reach Brand bazuje na takich formach reklamowych, jak pełnoekranowy Toplayer emitowany wraz z formatami: double billboard, triple billboard, rectangle lub sky scraper. Pakiet umożliwia również emisję 15-sekundowych spotów video (videostitial). Reklamy są emitowane na osiemnastu witrynach, wybranych z portfolio sieci IDMnet. Są to m.in.: eGospodarka.pl, Se.pl, Pwn.pl czy Kozaczek.pl.
– Pakiet ten powstał z myślą o reklamodawcach, którzy chcą wystartować ze swoimi kampaniami na zasadzie pierwszego mocnego uderzenia. To często stosowany zabieg
w strategii reklamowej – mówi Łukasz Skawiński, dyrektor działu agencyjnego IDMnet – Mamy nadzieję, że Top Reach Brand będzie stanowić dobrą alternatywę dla dużych zasięgów dziennych, oferowanych przez wiodące portale, komunikatory i sieci społecznościowe, szczególnie w tak gorącym okresie, jakim jest dla reklamodawców czwarty kwartał.
Źródło: IDMnet S.A.