Diageo Polska, dystrybutor marek Smirnoff i Johnnie Walker, zakończył drugą edycję Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration (JW MBA). II edycja JW MBA swoim zasięgiem objęła całą Polskę. Do udziału w zajęciach została zaproszona specjalnie wyselekcjonowana grupa 150 najlepszych barmanów w Polsce.
Podczas części szkoleniowej uczestnikom przekazana została wiedza merytoryczna z zakresu towaroznawstwa, miksologii i psychologicznych aspektów obsługi gościa. Część praktyczna zawierała naukę Working Flair (efektywne, widowiskowe i profesjonalne obsługiwanie gości i realizowanie zamówień).
Każda z trzech sesji realizowana była w innej scenerii tematycznej. Pierwsza (lutowa) przeniosła uczestników w czasy PRL-u, druga (czerwcowa) – pozwoliła barmanom na sprawdzenie swoich umiejętności podczas sportów ekstremalnych, zaś trzecia (październikowa) to stare zamki, XV-wieczni rycerze, rycerskie walki i rytuały.
„II edycję Programu zamykamy z sukcesem. Zrealizowaliśmy postawione przed nami cele, a nasze szkolenie zyskało wśród uczestników i specjalistów w branży miano najlepszego szkolenia barmańskiego w Polsce. A to jest dla nas najważniejsze,” powiedział Michał Błaszczyk, Trade Marketing Manager – On Trade, odpowiedzialny za realizację Programu z ramienia firmy Diageo Polska.
Wykładowcami II edycji programu byli przedstawiciele Diageo Polska (Michał Błaszczyk, Katarzyna Woods, Andrzej Wojcieski), SPB (Piotr Dziadkowiec i Bogdan Gałuszka) oraz specjaliści Entertainment Group (Grzegorz Zięba, Marcin Zalewski, Łukasz Matusiak, Mariusz Wysokiński i Grzegorz Silczak).
Integralną częścią II edycji JW MBA jest program lojalnościowym, polegający na wymianie nakrętek wybranych alkoholi z portfolio Diageo Polska na punkty, które następnie mogą być wymieniane na nagrody.