Rozwinięta sieć sprzedaży – 5 makroregionów i 36 placówek terenowych – pozwala Impelowi oferować usługi dostosowane do potrzeb wynikających z rodzaju prowadzonej przez klientów działalności, charakteru sprzątanego obiektu oraz wysokości założonego budżetu. Dzięki temu urząd Starostwa będzie mógł obniżyć koszty związane z utrzymaniem własnej infrastruktury.
„Administracja samorządowa to dla nas cenny klient: stabilny partner i dobry płatnik. W tym sektorze outsourcing usług porządkowych jest wyjątkowo efektywnym rozwiązaniem, znacznie optymalizującym koszty funkcjonowania placówek” – mówi Dariusz Szmytt, dyrektor handlowy Impel SA.
Polkowice są prężnie rozwijającą się gminą w województwie dolnośląskim. W 2004 roku zostały jednym z laureatów Wielkiego Rankingu Miast organizowanego przez Centrum Badań Regionalnych. Ranking – sporządzony na podstawie wieloletnich badań prowadzonych przez CBR – ocenia potencjał rozwojowy miast. Ponadto, Polkowice trzykrotnie zdobyły tytuł Supermiasteczka oraz zajęły 5 miejsce w „Złotej setce samorządów 2004”, rankingu publikowanym przez „Rzeczpospolitą”. O miejscu w klasyfikacji decydowała liczba inwestycji na jednego mieszkańca, aktywność społeczna mieszkańców oraz liczba nowych mieszkańców.