PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBRE BankInaczej nie umiemy – nowa kampania reklamowa BRE Banku

BRE Bank

Inaczej nie umiemy – nowa kampania reklamowa BRE Banku

BRE Bank 07.09.2009 (13:08) artykuł nadesłany
BRE Bank

Z początkiem września BRE Bank rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Jej celem jest wsparcie doradców, ocieplenie wizerunku banku i zwrócenie uwagi rynku, że wysokie standardy obsługi wypracowane we współpracy z klientami korporacyjnymi BRE przenosi także na segment MSP.

Jednocześnie BRE Bank odkrywa przed rynkiem elementy nowego, odświeżonego wizerunku, podkreślające relacje, kompetencje i innowacyjność – wartości tej marki.

Już po raz kolejny BRE Bank adresuje swoje działania do segmentu MSP i podkreśla, że małe i średnie przedsiębiorstwa powinny oczekiwać od swojego banku najwyższej jakości obsługi. I takiej mogą spodziewać się w BRE Banku, który pod tym względem zdecydowanie wyróżnia się spośród konkurencji. Równie ważne jest także pozyskiwanie nowych klientów – kreacja reklamowa ma być więc wsparciem doradców, ma zainteresować i poinformować potencjalnych klientów o korzyściach wynikających ze współpracy z BRE Bankiem.

Jakich korzyściach?

„Bardzo konkretnych”- odpowiada Marcin Lucimiński, dyrektor Biura Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw. „Jesteśmy specjalistami, jeśli chodzi o obsługę przedsiębiorstw. Wieloletnia, partnerska współpraca z korporacjami pozwoliła nam wypracowywać najwyższe standardy jakości w zakresie usług bankowych. Mamy unikalną filozofię obsługi – każdego doradcę wspiera zespół ekspercki złożony ze specjalistów z dziedziny bankowości transakcyjnej, finansowania handlu, pozyskiwania funduszy unijnych oraz analityków. Zatem wysoki, korporacyjny standard jakości gwarantujemy także  mniejszym firmom, z obrotami już od 3 mln zł. Dlatego, jak pokazują wyniki badań IPSOS, aż 94% naszych Klientów poleciłoby korzystanie z usług BRE Banku innym firmom. Bo nasze rozwiązania dostosowujemy do ich indywidualnych potrzeb i nie zmieniamy jakości obsługi.”

Wrześniowa kampania MSP to jednocześnie pierwsza odsłona nowych elementów wizerunkowych BRE Banku, który porządkuje i uspójnia swoją wizualizację, odświeża logo i ociepla kreacje reklamowe.

Nowa wizualizacja to jedna z inicjatyw towarzyszących biznesowemu projektowi BREnova, czyli kilkunastu procesom, które w ostatnich miesiącach przeprowadzał BRE Bank. Pierwszym etapem była koncentracja na podstawowej działalności biznesowej. Wdrożono szereg inicjatyw przychodowych związanych między innymi z zacieśnianiem relacji i współpracy wewnątrz Grupy BRE. Wykorzystano efekty synergii, jakie zachodzą pomiędzy spółkami a także wewnątrz BRE Banku, pomiędzy częścią korporacyjną a detaliczną. Kolejnym etapem tych ewolucyjnych zmian jest odświeżenie wizerunku i rozpoczęcie działań porządkujących identyfikację wizualną. Marka BRE ma być jeszcze silniej powiązana z trzema wiodącymi wartościami: relacjami, kompetencjami i innowacyjnością. Nowa kampania BRE jest pierwszym z wielu elementów tego sprzężenia.

„Kreacje przygotowane na potrzeby tej kampanii mają podkreślać emocjonalny charakter relacji pomiędzy klientem, a doradcą, ale jednocześnie wskazywać na wysokie kompetencje BRE jako partnera w biznesie. Partnera gwarantującego wysoką jakość usług i innowacyjność produktów. Stąd też otoczenie, w którym pojawiają się nasi bohaterowie kojarzy się z przestrzenią i nowoczesnością” -mówi Paulina Rutkowska, szefowa obszaru marketingu i relacji inwestorskich w BRE Banku.

„Jednocześnie nie odcinamy się od dotychczasowej praktyki pokazywania konkretów. 94 % klientów, którzy poleciliby nasze usługi swoim kontrahentom to wynik obiektywnych badań, wynik którym chcemy się pochwalić”- dodaje.

Główne media wykorzystane w kampanii to prasa i Internet. Ich zadaniem jest ogólnokrajowe wsparcie kampanii. Reklamy pojawią się w dziennikach: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, w magazynie Forbes oraz w tygodnikach opinii: Polityka, Forum, Newsweek, Wprost.

Wykorzystanie Internetu ma na celu zachęcenie przedsiębiorców do zapoznania się z ofertą banku i kontaktu z doradcą za pomocą portalu brebank.pl. Na potrzeby kampanii został również przygotowany specjalny landing page, na który użytkownik trafi po kliknięciu w którąkolwiek z form reklamowych publikowanych w Internecie.

Dodatkowo, hasła wykorzystywane w kampanii zostaną również wykorzystane jako treści linków sponsorowanych emitowanych w wyszukiwarkach.

Media plan internetowy wykorzystuje zarówno witryny branżowe, adresowane do właścicieli firm lub osób pełniących w nich ważne funkcje (m.in.: gofin.pl, Pit.pl, Vat.pl, dziennik.pl, Podatki.pl, egospodarka.pl, Money.pl i Bankier.pl) – jak i media elektroniczne, nastawione na bardziej masowego odbiorcę (Gazeta.pl, Onet.pl).

Dodatkowo zdecydowano się na wzmocnienie kampanii w stolicy. Mediami uzupełniającymi są radio (Tok FM oraz PIN) i outdoor.

Wsparciem kampanii w placówkach BRE Banku będą: plakaty; reklama wielkoformatowa na fasadach wybranych oddziałów (Warszawa, Łódź, Katowice, Poznań, Szczecin, Lublin, Olsztyn, Opole, Leszno i Kielce); reklama w witrynach okiennych wybranych biur korporacyjnych.

Kampania potrwa do połowy października. Autorem kreacji jest Agencja Red8 Communication Group, media tradycyjne planował Dom Mediowy MPG, kreacje internetowe przygotowała firma Unlimited, a zakup mediów internetowych należał do Media Contacts.
Źródło: BRE Bank

bre reklama 2009-09-07
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bre reklama

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców