W związku z panującymi trudnymi warunkami pogodowymi Europ Assistance Polska uruchomiła dla wszystkich swoich klientów dodatkowe usługi informacyjne.
W trosce o swoich klientów Europ Assistance Polska, obok podjętej już inicjatywy dostarczania przez usługodawców Europ Assistance Polska gorących napojów klientom oczekującym na pomoc poza miejscem zamieszkania, uruchomiła dodatkowy serwis informacyjny.
Dzięki tej infolinii klienci mogą dowiedzieć się m.in. o: sytuacji na drogach, zamkniętych, zasypanych i nieprzejezdnych trasach, możliwościach alternatywnego transportu, opóźnionych i odwołanych połączeniach kolejowych i lotniczych.
Dodatkowo klienci Europ Assistance Polska mogą bezpłatnie skorzystać z usług concierge tj., np. wynajem pojazdu, wizyta lekarza, dowóz leków, transportu osób. Klienci ponoszą tylko sam koszt danej usługi.
Źródło: Europ Assistance Polska