ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów „Godłem Jakości Obsługi”. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liście TOP 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.
ING Bank Śląski kolejny raz znalazł się w elitarnym gronie najprzyjaźniejszych firm w Polsce. Bank zajął trzecie miejsce w zestawieniu najbardziej przyjaznych banków. Program „Jakość Obsługi” co roku bada poziom obsługi firm i instytucji podsumowując oceny oraz opinie konsumenckie. Na podstawie wszystkich opinii obliczany jest wskaźnik poziomu jakości obsługi. „Godło Jakość Obsługi” zdobywają firmy z najwyższymi standardami usług.
Ranking najbardziej przyjaznych firm w 2012 r. powstał na podstawie opinii wyrażonych na portalu www.jakoscobslugi.pl przez konsumentów. Klienci oceniali organizację i czas obsługi, ofertę cenę i asortyment, wygląd miejsca obsługi, wiedzę, kompetencje oraz zachowanie i wygląd personelu.
/ING