Kampania prowadzona będzie w 30 krajach na całym świecie, w formie 15- i 40-sekundowych spotów, zarówno w stacjach telewizyjnych transmitujących wyścigi Grand Prix, jak i w mediach o zasięgu międzynarodowym, podczas każdego weekendu, w którym odbywać się będą wyścigi zgodnie z kalendarzem Grand Prix. Kampania wsparta zostanie promocją w najważniejszych globalnych publikacjach biznesowych oraz obecnością online w portalach newsowych, biznesowych, elektronicznych publikacjach prasowych i stronach poświęconych F1.
Opracowana przez kempertrautmann kampania wykorzystuje podobieństwa między zespołem ING Renault F1 a bankowością, ubezpieczeniami i zarządzaniem aktywami prowadzonymi przez ING, skupiając się na koncepcji, że zarówno za kierowcą F1 jak i klientem ING stoi zespół profesjonalistów, który zapewnia ciągłe wsparcie i pomaga im w osiągnięciu sukcesu.
Przez globalną kampanię reklamową F1, działania związane z kreowaniem marki na torach wyścigowych w 14 z 17 wyścigów Grand Prix oraz sponsoring tytularny zespołu ING Renault F1, Grupa ING będzie dalej budować swoją markę jednej z czołowych instytucji finansowcy świadczących usługi bankowe, ubezpieczeniowe i zarządzania aktywami ponad 60 milionom klientom w 50 krajach na całym świecie. Biorąc pod uwagę 850 milionów odbiorców o szerokim profilu demograficznym oraz fakt, że ING jest aktywna w 15 z 17 krajów, w których odbywają się wyścigi Grand Prix, Formuła 1 oferuje niezrównaną możliwość globalnego zwiększenia świadomości marki ING.