ING Bank Śląski rusza z cyklem filmów o bankowych EKO inicjatywach. Projekt inauguruje film „Kultura OFFowa”, o tym co EKOlogiczne i EKOnomiczne w ING.
– W ING zdajemy sobie sprawę, że ekologia to inwestycja w przyszłość. Prezentując nasze EKO inicjatywy chcemy popularyzować wiedzę na ten temat i inspirować do działania. Chcemy również pokazać, że ekologia się opłaca. Zarówno nam, jako firmie, jak i planecie. Wierzymy, że tak samo, jak ważna jest każda złotówka, tak każde nawet najmniejsze EKO działanie ma sens – powiedziała Joanna Erdman, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego.
Cykl filmów #INGdlaEKO prezentuje wybrane, ekologiczne inicjatywy podejmowane przez ING Bank Śląski. Do współpracy przy projekcie, bank zaprosił znanego dziennikarza naukowego i miłośnika astronomii – Karola Wójcickiego, który jak nikt inny wie, że nie mamy planety B. Jako prowadzący, wyjaśnia w jaki sposób drobne działania mogą przyczynić się do realnych zmian i oszczędności.
Kultura OFFowa w ING to wewnętrzny program EKO edukacji, którego zadaniem jest uświadomienie pracownikom, że każdy z nas ma realny wpływ na środowisko a nawet drobne, codzienne czynności jak oszczędzanie światła, wody, papieru czy segregacja śmieci mają kosmiczne znaczenie zarówno dla środowiska jak i dla kieszeni.
Ekologia coraz ważniejsza w strategiach firm – wyniki badania ING i EY Polska
Bank zachęca i inspiruje pracowników do wyrabiania w sobie EKO nawyków w lekki i kontekstowy sposób – dokładnie tam, gdzie ta wiedza może się przydać:
- naklejki: na spłuczkach, kontaktach, podajnikach ręczników, koszach na śmieci – Pan Zmieszany;
- materiały edukacyjne: filmiki i artykuły, które budują EKO świadomość;
- EKO poradnik: prezentuje postawy ekologiczne – ziemiocentrycy, niezależni i minimaliści pokazują, jak robią swoje;
- wodoszczelni: zgłaszanie wszelkich usterek i awarii.
ING udostępnia przygotowane przez siebie naklejki, także innym firmom i osobom, które chciałyby z nich skorzystać. Naklejki można pobrać ze strony internetowej banku.
Link do filmu: https://youtu.be/6jARvlFquuU
Za strategię i koncept keatywny cyklu #INGdlaEKO odpowiada agencja Dziadek do orzechów.
ING Bank Śląski realizuje swoją strategię biznesową w sposób odpowiedzialny i zrównoważony. Bank jest świadomy, że od dzisiejszych decyzji i działań zależy, jak będzie wyglądał świat jutra i jaką rzeczywistość zastaną następne pokolenia. Chce mieć na niego pozytywny wpływ i wykorzystywać swoje możliwości w słusznej sprawie. W centrum działań banku zawsze byli i są ludzie, a teraz również wyzwania związane z kryzysem klimatycznym. Strategię banku wspiera Deklaracja Ekologiczna.
Więcej o działaniach banku: https://www.ing.pl/o-banku/
Więcej o Deklaracji Ekologicznej: https://www.ing.pl/deklaracja-
Źródło: ING