Ponadto ING potwierdziło, że będzie kontynuować tytularny patronat nad Grand Prix na torze w Melbourne, w Australii, w sezonach 2008 i 2009. Oznacza, to, że przez najbliższe dwa sezony wyścig ten będzie nazywany ING Grand Prix Australii.
Globalna kampania brandingowa ING „na torze wyścigowym” Formuły 1 jest głównym elementem programu sponsoringowego Zespołu ING Renault F1. W ramach tej kampanii logo ING jest obecne podczas 14 z 17 wyścigów Grand Prix, włączając tytularny sponsoring ING Grand Prix Australii i ING Grand Prix Belgii.
Kampania „na torze wyścigowym” razem z globalną kampanią reklamową on-line, prasową i telewizyjną, prowadzoną w ramach programu sponsoringowego Zespołu ING Renault F1, dynamicznie buduje świadomość marki ING jako jednej z wiodących na świecie marek instytucji finansowych oferujących usługi ubezpieczeniowe, inwestycyjne i bankowe ponad 60 milionom klientów w 50 krajach na całym świecie. Ponadto kampania ta zwiększa pozycję ING jako wiodącego sponsora Formuły 1.