Nowy serwis został opracowany na podstawie ocen Klientów banku i w zgodzie z ich oczekiwaniami. Klienci banku zostali zaangażowani w projekt powstawania nowego serwisu na dwóch etapach. Na samym początku prac Klienci zostali zaproszeni do wzięcia udziału w ankiecie internetowej, ich opinie pozwoliły sprecyzować kierunek prac projektowych. Następnie Klienci oraz wybrani reprezentanci grupy docelowej oceniali wersję rozwojową serwisu. Umożliwiło to dostosować wygląd i funkcje serwisu do oczekiwań przyszłych użytkowników strony. Ocena wersji rozwojowej została wykonana w oparciu o unikalną na polskim rynku metodę testowania użyteczności stron internetowych – Usability Lab.
„Wprowadzone zmiany są odpowiedzią na wysokie wymagania Klientów Volkswagen Bank direct. Opierając się na ich opiniach, staraliśmy się zbudować serwis spełniający ich oczekiwania. Wierzymy, że dzięki wprowadzonym zmianom korzystanie z serwisu informacyjnego będzie jeszcze łatwiejsze, a Volkswagen Bank direct umocni wizerunek nowoczesnej i innowacyjnej instytucji. Wyniki prowadzonych badań wskazują, że nasi Klienci są bardzo zadowoleni ze współpracy z bankiem. Jestem przekonany, że nowy serwis zwiększy tę satysfakcję” – powiedział Hans-Dieter Arndt, Dyrektor Departamentu Obsługi Bezpośredniej Volkswagen Bank Polska.
Nowy serwis internetowy Volkswagen Bank direct wykorzystuje nowoczesne technologie i jest zbudowany w oparciu o system zarządzania treścią (content management system), który umożliwia optymalizację administracji serwisu, poprawia elastyczność i zwiększa szybkość wprowadzania zmian. Nowy serwis na zlecenie Volkswagen Bank direct został wykonany przez firmę argonauts360°.
Informacje o Volkswagen Bank direct:
Volkswagen Bank direct oferuje usługi bankowości bezpośredniej na polskim rynku od kwietnia 2001 roku. Oferta banku dla Klientów indywidualnych i przedsiębiorców obejmuje m.in. rachunki oszczędnościowe i oszczędnościowo-rozliczeniowe, lokaty terminowe, karty płatnicze, kredyty gotówkowe, fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia indywidualne. Kompleksowa obsługa Klientów odbywa się przez internet i telefon. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii bank gwarantuje Klientom profesjonalną obsługę oraz najwyższy standard bezpieczeństwa wszelkich transakcji. Bank nie ponosi kosztów związanych z zakładaniem i utrzymaniem sieci oddziałów i dzięki temu może zaoferować Klientom wyjątkowo atrakcyjne warunki prowadzenia rachunków.
Informacje o argonauts360°:
argonauts360° specjalizują się w dialogue marketing. Bardzo dobra znajomość potrzeb e-konsumentów pozwala firmie na opracowanie skutecznych narzędzi dotarcia do wybranych grup docelowych za pośrednictwem internetu. argonauts360° należą do Grey Global Group. W Polsce działąją od 1999 roku. Ich usługi są częścią oferty Greya, dającej możliwość opracowania zintegrowanych kampanii marketingowych, uwzględniajacych różne kanały komunikacji z konsumentem (internet, ATL, BTL czy PR).