![Pru](https://prnews.pl/wp-content/uploads/2024/07/PRU-2020-RGB-800x500-150x150.jpg)
Pru
Pru jest marką używaną przez Prudential International Assurance plc S.A. Oddział w Polsce, wchodzący w skład brytyjskiej grupy M&G, wywodzącej się z towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential Assurance Company Limited, założonego w 1848 r. w Londynie. W Polsce firma Prudential (obecnie pod marką Pru) jest obecna z przerwami od 1927 r., a obecnie działa pod nazwą Prudential International Assurance plc Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, proponując rozwiązania zapewniające ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel.
Młody Bóg na emeryturze - ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Prudential
Emerytura młodego boga. Czy na pewno dostatnia i bezstresowa? O tym w zabawny sposób traktuje najnowsza odsłona …
"Młodzi Bogowie" najlepszą kampanią reklamową w ubezpieczeniach w 2015r.
Na uroczystej gali, która odbyła się w poniedziałkowy wieczór w Teatrze Wielkim w Warszawie, wręczono nagrody Effie …
Wielki Piknik Rodzinny Prudential w najbliższy weekend na Ursynowie
To już pewnego rodzaju tradycja, ponieważ co roku odbywają się Warszawskie Dni Rodzinne Prudential, organizowane …
Skoro może być źle z Twoją emeryturą, to pomyśl o niej już teraz
Zakład Ubezpieczeń Społecznych prowadzi akcję informacyjną, wysyłając do milionów Polaków informacje m.in. na temat …