PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćInteligoInteligo rozdaje iPady na Facebooku

Inteligo

Inteligo rozdaje iPady na Facebooku

Inteligo 07.11.2011 (11:55)
Inteligo

Wszystkie osoby, które założą igo lokatę i wezmą udział w zabawie organizowanej przez Inteligo w serwisie Facebook, mają szansę na zdobycie iPada 2. To pierwsza promocja Inteligo wykorzystująca aplikację w serwisie społecznościowym. Akcja będzie trwała trzy tygodnie, podczas których Inteligo nagrodzi iPadami dziewięć osób.

Promocja igo lokaty to pierwsze tego rodzaju działanie Inteligo w mediach społecznościowych. Do tej pory bank wykorzystywał swój profil na Facebooku i bloga mojeinteligo.pl głównie do bieżącej komunikacji z klientami i prowadzenia beta testów nowych produktów i usług.

Aplikacja „Załóż igo lokatę i graj o iPada 2” wykorzystuje mechanizm member gets member. Klienci, którzy założyli już igo lokatę lub zrobią to w czasie trwania konkursu, będą mogli zagrać o nagrody. Zadanie konkursowe będzie polegało na poleceniu igo lokaty znajomym. Za każdego znajomego, który skorzysta z polecenia i za jego pośrednictwem wejdzie do aplikacji, uczestnik konkursu otrzyma jeden punkt. W finale rozgrywki w danym tygodniu znajdzie się dziesięć osób, które polecą igo lokatę największej liczbie znajomych. Trzy z nich zdobędą iPada 2. Nagrody przypadną tym finalistom, którzy zaproponują najciekawsze hasło promujące igo lokatę.

 Zobacz także: Krowa bohaterem nowej telewizyjnej kampanii Inteligo

Celem akcji jest wsparcie promocji igo lokaty poprzez mechanizm indywidualnych poleceń oraz aktywizacja fanów Inteligo na Facebooku. Do tej pory sprzedaż lokaty wspierała kampania reklamowa w Internecie i telewizji. Spoty reklamowe komunikowały prostotę zakładania igo lokaty z dzienną kapitalizacją odsetek oraz jej wysokie oprocentowanie – do 5,52% w skali roku, co stanowi odpowiednik 7% na tradycyjnej lokacie.

Przy tworzeniu aplikacji i moderowaniu konkursu Inteligo współpracowało z agencją marketingu społecznościowego Ostryga, należącą do OS3 Group.

Źródło: Inteligo

facebook inteligo konkurs 2011-11-07
Redakcja PRNews.pl
Tagi: facebook inteligo konkurs

Sprawdź także:

a 0 Worldline wprowadza na polski rynek Android SmartPOS
13.06.2025 (04:48)

Worldline wprowadza na polski rynek Android SmartPOS

Worldline wprowadza na polski rynek nowe rozwiązanie płatnicze dla małych i średnich przedsiębiorstw. Android …

a 0 Prawie połowa młodych planuje założenie własnej firmy. Badanie ING
13.06.2025 (04:45)

Prawie połowa młodych planuje założenie własnej firmy. Badanie ING

Badanie ING Banku Śląskiego ujawniło, że Polki i Polacy uważają się za osoby przedsiębiorcze, choć tylko niektórzy …

a 0 Zakupy w social mediach? Codzienność dla 31 proc. konsumentów, wyzwanie dla firm
13.06.2025 (04:44)

Zakupy w social mediach? Codzienność dla 31 proc. konsumentów, wyzwanie dla firm

40 proc. polskich konsumentów oczekuje możliwości robienia zakupów na wielu platformach jednocześnie – w social …

a 0 Compensa nagrodzona Srebrnym Parasolem 2025
13.06.2025 (04:42)

Compensa nagrodzona Srebrnym Parasolem 2025

Compensa otrzymała nagrodę Srebrny Parasol 2025 za wprowadzenie do oferty nowych produktów ubezpieczeniowych, …

a 0 Niewidzialni, ale równie ważni – Provident Polska stawia na włączenie społeczne i wsparcie młodych dorosłych
13.06.2025 (04:40)

Niewidzialni, ale równie ważni – Provident Polska stawia na włączenie społeczne i wsparcie młodych dorosłych

W Polsce setki młodych dorosłych opuszczających pieczę zastępczą lub mierzących się z kryzysem bezdomności …

a 0 Powstała pierwsza samoregulacja dotycząca sprzedaży usług dodatkowych przez instytucje pożyczkowe
13.06.2025 (04:38)

Powstała pierwsza samoregulacja dotycząca sprzedaży usług dodatkowych przez instytucje pożyczkowe

Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (ZPF) opublikował dokument: „Dobre Praktyki w zakresie Dystrybucji …

PRNews.pl

Zobacz również

Banki nie potrafią zwiększyć sprzedaży tego produktu. Dlaczego?

Banki nie potrafią zwiększyć sprzedaży tego produktu. Dlaczego?

Karty kredytowe to jeden z nielicznych segmentów…

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych stoi w miejscu. Na…

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Niezmiennie rośnie liczba użytkowników korzystających z bankowości…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – I kwartał 2025 r.

41,5 mln kont osobistych prowadziły na koniec…

Wiemy, które banki mają najwięcej klientów. Numer 1 nie jest zaskoczeniem. A reszta?

Wiemy, które banki mają najwięcej klientów. Numer 1 nie jest zaskoczeniem. A reszta?

Bankowcy nie mogą narzekać na brak klientów.…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

Robert P:

. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, k tysiąc tys nie tyś …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Leszek:

Dziękuję za wspaniałą inicjatywę VELO z programem TALENT. Zbieram dotychczasowe publikacje o laureatach …

pon., 12 maj 2025 (08:07) • Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców