10 maja 2011 roku zarząd TU INTER Polska S.A. i TU INTER-ŻYCIE Polska S.A. podjął decyzję o zmianie logotypu marki INTER, dostosowując go do nowego wizerunku graficznego przyjętego przez akcjonariusza – INTER Krankenversicherung aG.
Nowe logo podkreśla transparentność marki oraz nowoczesny charakter usług ubezpieczyciela. – Dla INTER Polska jest to kolejny – tym razem wizerunkowy – krok podkreślający nowy etap w historii Grupy INTER w Polsce. Etap ten polega na stabilnym i rentownym rozwoju spółek INTER oraz na ciągłym poszukiwaniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w naszej ofercie – wyjaśnia Janusz Szulik – prezes zarządu TU INTER Polska S.A. W roku 2010 TU INTER Polska S.A. po raz pierwszy w historii osiągnęło dodatni wynik finansowy.
Oferta Grupy INTER Polska obejmuje ubezpieczenia medyczne, zdrowotne, majątkowe oraz ubezpieczenia na życie, które kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Szczególnym odbiorcą naszych usług jest branża medyczna, dla której tworzymy wyspecjalizowane pakiety ubezpieczeniowe. TU INTER Polska S.A. prowadzi działalność ubezpieczeniową w Polsce od 20 lat.
Źródło: Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A.