Internauci wybrali 11 inicjatyw, które zostaną zrealizowane w ramach programu „Tak! Pomagam!”. Do obecnej, XXI edycji, zgłoszonych zostało 41 projektów, z których łącznie grant na realizację otrzyma 26.
Od 10 lat Provident Polska angażuje się w ogólnopolski program wolontariatu pracowniczego Tak! Pomagam!. Spośród zgłoszonych do obecnej edycji projektów, Rada Programowa wybrała 15, których realizację sfinansuje firma. Decyzję o przyznaniu grantu dla pozostałych inicjatyw pozostawiono Internautom, którzy wybrali kolejne, zwycięskie 11 projektów za pomocą profilu Tak! Pomagam na facebooku.
Przegłosowane przez Internautów projekty obejmują działania skierowane przede wszystkim do dzieci i młodzieży. Zadecydowali oni, że grant na realizację otrzymają następujące inicjatywy: organizacja zajęć i turniejów piłkarskich dla uczniów szkoły podstawowej, remont sali dydaktycznej w jednej ze szkół oraz pomieszczeń, z których korzystają harcerze, zajęcia resocjalizacyjne w ośrodku kuratorskim, zakup sprzętu do integracji sensorycznej dla jednego z przedszkoli, organizacja zajęć tematycznych dla dzieci czy zakup sprzętu edukacyjnego dla dzieci i młodzieży. Każdorazowo w projekty angażują się nie tylko pracownicy firmy i doradcy klienta, ale także ich rodziny i wszyscy sympatycy i miłośnicy wolontariatu.
Dzięki temu, że Internauci sami zadecydowali, które projekty sfinansuje Provident Polska, jesteśmy pewni, że udaje nam się dotrzeć do wszystkich tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy – mówi Agnieszka Krajnik, Koordynator ds. CSR Provident Polska. Świadomość lokalnych problemów jest dla nas najważniejsza, dlatego już od dekady inspirujemy swoich pracowników i doradców do czynnego udziału w wolontariacie. Dzięki ich zaangażowaniu liczba beneficjentów programu stale rośnie – dodaje.
Do tej pory odbyło się 20 edycji programu, w trakcie których zostały zrealizowane 483 projekty na terenie całej Polski. W każdą edycję angażuje się ponad 400 pracowników, w tym członkowie zarządu firmy. W sumie na przeprowadzenie projektów ze wszystkich edycji firma przekazała już blisko 1,5 mln zł.