Wprowadzając do oferty PKO BP kanały elektroniczne trzeba było się zmagać z wieloma przeciwnościami. Z jednej strony nastawienie i biurokracja w Centrali, z drugiej podejście pracowników oddziałów. O ile to pierwsze udało się szczęśliwie pokonać, to z tym drugim jest trudno. Zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, gdzie do tej pory przetrwał etos urzędu. Takim negatywnym przykładem z pewnością jest 4 Oddział PKO BP w Radomiu (dla zainteresowanych tel.: +48 381 16 08). Przykład? 15-go listopada przychodzą do rzeczonej placówki młodzi klienci, który zgłaszają chęć obsługiwania swojego konta przez Internet. Jak to w tym banku bywa odczekali przepisowe 30 minut. A co robi „doradca klienta” (czytaj urzędnik?). Informuje, że elektroniczne środki dostępu do konta będą dostępne dopiero po 22 listopada, a na razie to oni dostali instrukcję i konta mogą aktywować jedynie pracownicy. Bliższych informacji – brak. Rozmowa jak to w typowym urzędzie skończyła się zbyciem petentów. Żadnego przepraszamy za opóźnienia wynikłe nie z naszej winy – jedynie, że zapraszamy po 22gim. Klient i tak przyjdzie. No cóż. Albo to wina centrali, która nie zadbała o wcześniejsze rozesłanie materiałów, albo coś dyrekcja w placówce nie przyłożyła się do przeprowadzenia wcześniejszych szkoleń.
Sprawdź także:
18.09.2024 (18:27)
– informacja prasowa
PastPay pozyskuje 12 mln euro w serii A. Największa runda dla B2B BNPL w Europie Środkowo-Wschodniej
PastPay, dostawca rozwiązań płatniczych B2B, ogłosił rundę finansowania serii A o wartości 12 milionów euro, …
18.09.2024 (18:25)
– informacja prasowa
We wrześniu kredyty mieszkaniowe znowu staniały
Już od ponad 2 lat rośnie w Polsce zdolność kredytowa. W ostatnich tygodniach dostęp do kredytów na zakup mieszkań …
18.09.2024 (18:24)
– informacja prasowa
ING przeznaczy 1 mln zł na wsparcie zrównoważonej produkcji żywności
W ING trwa nabór zgłoszeń do szóstej edycji Programu Grantowego. Bank przeznaczy 1 mln zł na najlepsze rozwiązania, …
18.09.2024 (18:23)
– informacja prasowa
Grupa PZU przekaże 19 mln zł na walkę z powodzią
Grupa PZU po posiedzeniu sztabu kryzysowego w sprawie sytuacji powodziowej, utworzyła specjalny fundusz na …
18.09.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Co Polacy myślą o assistance? Wyniki XII Badania Assistance od Europ Assistance Polska
Prawie połowa Polaków korzysta z ubezpieczenia assistance i jest zadowolona z poziomu świadczonych usług (90%). …
18.09.2024 (18:20)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski rozszerza pakiet rozwiązań dla powodzian
Wczoraj bank poinformował, że od 23 września wszyscy klienci z terenów objętych stanem klęski żywiołowej będą mogli …