System Zarządzania Jakością stosowany przez Inteligo Financial Services S.A. otrzymał Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000 przyznany przez Zakład Systemów Jakości i Zarządzania w Warszawie. Otrzymany Certyfikat potwierdza, że procesy: projektowania i rozwoju oprogramowania, wdrażania i instalowania zmian, a także utrzymywania systemów, działają skutecznie i efektywnie, spełniają najwyższe wymogi jakościowe i są systematycznie doskonalone.
– Zgodność naszego systemu zarządzania jakością z normą ISO 9001:2000 w najbliższej przyszłości może stać się czynnikiem decydującym o wyborze usług przez naszych klientów i kontrahentów. Jest potwierdzeniem wysokiej jakości usług i solidności firmy. – powiedział Konrad Korobowicz – Prezes Zarządu Inteligo Financial Services S.A.
***
ISO 9001:2000 – ISO jest skrótem nazwy Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (International Standardization Organization) zrzeszającej ponad setkę państw (w tym Polskę). ISO 9001:2000 zawiera wymagania dla systemu zarządzania jakością mające zastosowanie dla każdej organizacji – niezależnie od jej wielkości i rodzaju – która potrzebuje wykazać zdolność do ciągłego dostarczania wyrobów zgodnych z wymaganiami klienta i mających zastosowanie przepisów. Wdrożony w przedsiębiorstwie system jakości pozwala wyeliminować te działania firmy, które są dla niej niepotrzebne i nieopłacalne, pozwala zmniejszyć koszty działania. ISO pozwala uporządkować organizację firmy i ułatwia nadzór nad dokumentacją. Ponadto system jakości ułatwia komunikację między kierownictwem a pracownikami, co nie tylko ułatwia obieg informacji ale wpływa także na atmosferę pracy. Skutecznie działający system jakości wymusza jednolitą i powtarzalną jakość wyrobów i usług oraz ciągłe doskonalenie.