Celem współpracy firm jest budowa znajomości marki Wrocławskiego Domu Maklerskiego S.A. w mediach i dotarcie za ich pośrednictwem do klientów docelowych. Osobą odpowiedzialną za realizację projektu z ramienia ITBC Communication będzie Daniel Kordel.
Wrocławski Dom Maklerski działa na rynku od 2006 roku. Zakres jego usług obejmuje kompleksową obsługę procesów Pre-IPO, IPO (pierwszych publicznych ofert akcji) oraz SPO (ofert wtórnych), jak również wprowadzanie spółek na rynek New Connect. Do tej pory broker zrealizował 6 emisji, obejmujących zarówno Pre-IPO jak i emisje w trybie private placement, których efektem jest rozpoczęcie notowań wybranych spółek na rynku New Connect. Jego uczestnikiem od 30 sierpnia 2007 będzie też WDM SA. Do końca br. na rynku regulowanym oraz na NC pojawić się ma jeszcze
9 innych spółek z portfolio brokera.
Klientami Wrocławskiego Domu Maklerskiego S.A. jako jedynego domu maklerskiego z centralą
w południowo-zachodniej Polsce, są przedstawiciele wszystkich sektorów gospodarki pochodzący z różnych regionów Polski. Wśród nich znajdują się m.in.: AS-BAU, Black Point, Color Press, Cynk-Mal, Digital Avenue, Koniecpol, Krosglass, Mera Schody, MW Trade, S4E, SSI, Stark Development i inne.