Przez dwa najbliższe miesiące, w kluczowych tygodnikach opinii oraz miesięcznikach, będą publikowane całostronicowe wizerunkowe reklamy prasowe, promujące zawód Doradcy Finansowego Xelion. W kampanii zobaczymy 6 z ponad 310 Doradców Finansowych Xelion: Janusza Bila, Izabelę Cyjert, Annę Dębską, Grzegorza Góreckiego, Beatę Gregorczyk oraz Gawła Krawca. Zdjęcia doradców wykonał jeden z najwybitniejszych współczesnych polskich artystów fotografików – Robert Wolański.
Ogłoszenia prasowe będą publikowane m.in. we Wprost, w Polityce, Newsweeku, Przekroju, Forbes, Harvard Business Review, National Geographic, Home&Market, Pani, Manager Magazin, Businessman.pl oraz w Playboy’u.
W przekazach prasowych wyeksponowano cechy wyróżniające profesję doradcy finansowego: możliwość realizacji swoich pasji, elastyczność, swobodę, niezależność, a to wszystko w połączeniu z poziomem nieograniczonych zarobków, zależnych tylko od efektów pracy, jako przewodnika po świecie finansów.
Jesienna kampania prasowa została zaplanowana wewnętrznie przez Departament Marketingu Xelion. Doradcy Finansowi. Kreację do kampanii opracował Piotr Wojnarowski we współpracy z agencją DDB Warszawa.
Cennikowa wartość, już drugiej w tym roku, kampanii reklamowej Xelion wynosi ponad 1,2 mln zł.