PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBank Ochrony ŚrodowiskaJesteśmy gotowi! – nowa kampania BOŚ Banku dla MSP
Bank Ochrony Środowiska

Bank Ochrony Środowiska

Bank Ochrony Środowiska S.A. (BOŚ S.A.) rozpoczął działalność w 1991 r. Jest bankiem specjalizującym się we wspieraniu przedsięwzięć i działań na rzecz ochrony środowiska.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bos-bank

Jesteśmy gotowi! – nowa kampania BOŚ Banku dla MSP

Bank Ochrony Środowiska 10.05.2011 (12:49)
Bank Ochrony Środowiska

BOŚ  Bank rusza z nową kampanią reklamową skierowaną do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Spoty radiowe, reklamy w prasie i internecie będą promować ofertę finansową dla firm, która powstała we współpracy z ponad kilkuset przedsiębiorstwami. 

Na początku roku BOŚ Bank oddał głos przedsiębiorcom, którzy na stronie www.bosbankdlafirm.pl mogli dzielić się swoimi opiniami na temat bankowości dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Między innymi w krótkiej ankiecie, składającej się z 13 pytań, prezesi oraz menedżerowie firm mogli wskazać najistotniejsze z ich punktu widzenia aspekty obsługi oraz oferty bankowej. Celem akcji było jeszcze lepsze zapoznanie się z potrzebami przedsiębiorców, związanymi z finansowaniem dla MSP.

 – Inicjatywa spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Zebraliśmy ciekawe sugestie i pomysły od ponad 500 przedstawicieli firm. Możemy powiedzieć, że jesteśmy gotowi! Gotowi z jeszcze lepszą ofertą finansową dla MSP, skonstruowaną na podstawie konkretnych potrzeb przedsiębiorców – mówi Katarzyna Kubicka, Dyrektor Departamentu Marketingu w BOŚ Banku. To właśnie nowa oferta finansowa dla MSP, opracowana we współpracy z firmami, jest głównym przekazem w startującej kampanii BOŚ Banku. – BOŚ po raz kolejny demonstruje, że ambicją banku jest być blisko swoich Klientów. Być blisko, czyli wsłuchiwać się w ich potrzeby związane z ofertą produktową oraz obsługą, ale także na nie aktywnie odpowiadać. Pakiet produktów finansowych promowanych w kampanii, czyli Linia Wielocelowa, Finansowanie od Ręki i Faktoring jest dowodem na to, że BOŚ Bank nie tylko słucha swoich Klientów, ale ich potrzeby wciela w życie – dodaje Katarzyna Kubicka.

Kampania reklamowa we wszystkich mediach rozpoczyna się 9 maja i potrwa do 5 czerwca.  BOŚ Bank ze swoimi reklamami będzie obecny zarówno w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych jak: Radio ZET, RMF FM, PiN, TOK FM, TRÓJKA, Chilli ZET, RMF Classic, w tytułach prasowych takich jak m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik, Puls Biznesu, Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój, Angora, Forbes, Forum a także w innych mediach branżowych i lokalnych. Cała komunikacja będzie wspierana intensywną kampanią internetową. Równocześnie do działań w mediach prowadzone będą akcje mikromarketingowe w oddziałach BOŚ w całym kraju, we współpracy z regionalnymi izbami gospodarczymi.

Kampanię  zrealizował Departament Marketingu BOŚ S.A. oraz Agencje: Fat Baby i Brasil. Z kolei Dom Mediowy Equinox Media zaplanował i kupił media. Działania w Internecie prowadzi Agencja ENA. 

Źródło: BOŚ

boś msp 2011-05-10
Redakcja PRNews.pl
Tagi: boś msp

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Urlop przy samozatrudnieniu - o czym warto wiedzieć?
09.07.2025 (15:49)

Urlop przy samozatrudnieniu - o czym warto wiedzieć?

Zmęczenie i potrzeba oddechu od maili, telefonów i projektów to uczucia, które dobrze zna nie tylko pracownik …

a 0 Oszustwa wykorzystujące płatności zbliżeniowe: 35-krotny wzrost
09.07.2025 (15:46)

Oszustwa wykorzystujące płatności zbliżeniowe: 35-krotny wzrost

Oszuści coraz częściej wykorzystują moduł zbliżeniowy NFC do przejmowania środków. Według danych ESET za I połowę …

a Kariera w finansach 0 (Nie)jawna przejrzystość zarobków
09.07.2025 (15:44)

(Nie)jawna przejrzystość zarobków

W dniu 18 czerwca 2025 roku Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda podpisał Ustawę z dnia 4 czerwca 2025 …

a 0 37 proc. Polaków równie chętnie robi zakupy online i stacjonarnie
09.07.2025 (15:42)

37 proc. Polaków równie chętnie robi zakupy online i stacjonarnie

W 2025 roku Polacy podejmują decyzje zakupowe zależnie od potrzeby chwili – dowodzą wyniki badania „Adyen Index: …

a 0 Banki muszą być bezbłędne: SKD po wyroku TSUE zmienia rynek kredytów konsumenckich
09.07.2025 (15:39)

Banki muszą być bezbłędne: SKD po wyroku TSUE zmienia rynek kredytów konsumenckich

W lutym 2025 r. Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) wydał orzeczenie, które może zmienić sytuację …

a 0 Volkswagen Financial Services Polska przeprowadza kolejną emisję obligacji sekurytyzacyjnych
09.07.2025 (15:38)

Volkswagen Financial Services Polska przeprowadza kolejną emisję obligacji sekurytyzacyjnych

Volkswagen Financial Services Polska, największa w Polsce spółka leasingowa z grupy automotive oraz lider w …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba użytkowników bankowych aplikacji mobilnych – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowych aplikacji mobilnych – I kwartał 2025 r.

Z bankowości mobilnej korzysta już 28 mln…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – I kwartał 2025 r.

Na koniec pierwszego kwartału 2025 roku banki…

Raport: Liczba klientów w bankach – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów w bankach – I kwartał 2025 r.

Największym bankiem na rynku pod względem liczby…

PKO BP udostępnił płatności powtarzalne Blikiem

PKO BP udostępnił płatności powtarzalne Blikiem

Nowy sposób na płatności cykliczne w PKO…

NIK ostro o aferze Getback. „Zawiodły instytucje państwa i politycy’

NIK ostro o aferze Getback. „Zawiodły instytucje państwa i politycy’

Afera Getback, w której obywatele stracili 3,5…

Who is who

Maciej Pieczkowski

Maciej Pieczkowski

Maciej Pieczkowski Dyrektor Generalny Oddziału Inbank w…

Artur Sikora

Artur Sikora

Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Bank…

Agata Dorożuk

Agata Dorożuk

Agata Dorożuk, Rzecznik Prasowy, Kierownik Wydziału Public…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

e_s_g:

"...a rzeczywistymi działaniami przedsiębiorców na rzecz zrównoważonego rozwoju (ESG)..." - nie ma znaku …

śr., 25 cze 2025 (07:50) • Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY

Iwo:

Konto oszczędnościowe Cyfrowy Zysk. Teraz oprocentowanie dla środków do 50 000 jest 7,2%, …

śr., 11 cze 2025 (12:29) • BOŚ uruchamia mobilne konto oszczędnościowe „Cyfrowy Zysk”. Proponuje 8,1 proc.

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców