11 października b.r. witryna „Peugeot 407 – znów warto rozmawiać o samochodach” autorstwa K2 została nagrodzona statuetką Bronze Drum na Golden Drum Advertising Festival – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych na świecie, organizowanym od 1994 w Słowenii.
Wyróżniony serwis dostępny jest pod adresem http://www.407.peugeot.com.pl/. K2 przygotowała go w maju b.r. dla Peugeot Polska, jako główny nośnik promocji w internecie nowego modelu samochodu marki Peugeot. Witryna Peugeot 407 to połączenie interaktywnej zabawy i inteligentnego, opartego na emocjach pozycjonowania produktu. Internauta, odwiedzając mieszkanie właściciela auta, równocześnie poznaje i podziwia atrybuty samochodu. Nietypowa forma interakcji wspomaga doznawanie marki, a jednocześnie zapewnia przekazanie internaucie wszystkich ważnych informacji o samochodzie. Ten wzorcowy serwis typu experience został w całości oparty na technologii flash.
Unikalny pomysł na kreację oraz formę przekazu zaowocował doskonałymi wynikami oglądalności witryny – w ciągu 3 pierwszych miesięcy odwiedziło ją ponad 124.000 internautów. Została ona również doceniona przez międzynarodową społeczność ekspertów kreacji internetowej uzyskując ITA Featured Site Award oraz uznanie na prestiżowych stronach webdesignerskich: amerykańskiej NewPick, brytyjskiej Fcukstar oraz brazylijskiej 4EFX Alternative Design.
Janusz Żebrowski, Prezes Zarządu K2 Internet S.A., tak komentuje to wydarzenie: „Nagroda Bronze Drum jest kolejnym potwierdzeniem naszej pozycji na rynku – wg Media i Marketing Polska zostaliśmy uznani w październiku 2003 za najbardziej kreatywną agencję interaktywną w Polsce. Na swoim koncie mamy już 17 nagród i wyróżnień, a kolejne, uzyskiwane w tym roku w prestiżowych konkursach międzynarodowych są dowodem na to, iż poziom kreatywny naszych prac stoi na najwyższym światowym poziomie.”
Sprawdź także:
24.04.2025 (21:01)
Wyniki Revoluta. Grupa osiągnęła zysk na poziomie 1,4 mld dol. w 2024 roku
Revolut Group opublikował dziś sprawozdanie roczne za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2024 r., wykazując …
24.04.2025 (20:56)
Rynek odwróconej hipoteki w Polsce. Średnia wartość nieruchomości w 2024 r. wyniosła 468,9 tys. zł
Prawie 7 mln zł z tytułu dożywotniej renty wypłaciły klientom fundusze hipoteczne w 2024 r. Największy odsetek osób …
24.04.2025 (20:54)
Europ Assistance Polska rozpoczyna sezon rowerowy
Pracownicy Europ Assistance Polska mieli ostatnio możliwość uczestniczenia w webinarze poświęconemu tematyce …
24.04.2025 (20:53)
Compensa z nowym ubezpieczeniem szkolnym
Compensa wprowadza na rynek nowy produkt ubezpieczeniowy – Compensa Oświata. To kompleksowe ubezpieczenie szkolne, …
24.04.2025 (20:51)
Alior Bank partnerem trasy koncertowej JIMEK & GOŚCIE: SUBKLASYKA TOUR 2025
Alior Bank został partnerem trasy koncertowej JIMEK & GOŚCIE: SUBKLASYKA TOUR 2025. Trasa obejmie trzy miasta: …
24.04.2025 (20:50)
Do 7,5 proc. na produktach oszczędnościowych w VeloBanku. Nowa oferta
VeloBank zaprezentował najnowsze oferty ułatwiające odkładanie z oprocentowaniem nawet 7,5% w skali roku: …