11 października b.r. witryna „Peugeot 407 – znów warto rozmawiać o samochodach” autorstwa K2 została nagrodzona statuetką Bronze Drum na Golden Drum Advertising Festival – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych na świecie, organizowanym od 1994 w Słowenii.
Wyróżniony serwis dostępny jest pod adresem http://www.407.peugeot.com.pl/. K2 przygotowała go w maju b.r. dla Peugeot Polska, jako główny nośnik promocji w internecie nowego modelu samochodu marki Peugeot. Witryna Peugeot 407 to połączenie interaktywnej zabawy i inteligentnego, opartego na emocjach pozycjonowania produktu. Internauta, odwiedzając mieszkanie właściciela auta, równocześnie poznaje i podziwia atrybuty samochodu. Nietypowa forma interakcji wspomaga doznawanie marki, a jednocześnie zapewnia przekazanie internaucie wszystkich ważnych informacji o samochodzie. Ten wzorcowy serwis typu experience został w całości oparty na technologii flash.
Unikalny pomysł na kreację oraz formę przekazu zaowocował doskonałymi wynikami oglądalności witryny – w ciągu 3 pierwszych miesięcy odwiedziło ją ponad 124.000 internautów. Została ona również doceniona przez międzynarodową społeczność ekspertów kreacji internetowej uzyskując ITA Featured Site Award oraz uznanie na prestiżowych stronach webdesignerskich: amerykańskiej NewPick, brytyjskiej Fcukstar oraz brazylijskiej 4EFX Alternative Design.
Janusz Żebrowski, Prezes Zarządu K2 Internet S.A., tak komentuje to wydarzenie: „Nagroda Bronze Drum jest kolejnym potwierdzeniem naszej pozycji na rynku – wg Media i Marketing Polska zostaliśmy uznani w październiku 2003 za najbardziej kreatywną agencję interaktywną w Polsce. Na swoim koncie mamy już 17 nagród i wyróżnień, a kolejne, uzyskiwane w tym roku w prestiżowych konkursach międzynarodowych są dowodem na to, iż poziom kreatywny naszych prac stoi na najwyższym światowym poziomie.”
Sprawdź także:
06.12.2025 (20:07)
– informacja prasowa
Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …
06.12.2025 (20:06)
– informacja prasowa
PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …
06.12.2025 (20:04)
– informacja prasowa
KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …
05.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …
05.12.2025 (04:14)
– informacja prasowa
XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …
05.12.2025 (04:09)
– informacja prasowa
Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …
