Założycielem i głównym udziałowcem spółki jest K2 Internet S.A., a jej Dyrektorem Zarządzającym została Jolanta Zaczek, wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część Media Planning Group).
ACR jest organizacją całkowicie wydzieloną operacyjnie i finansowo ze struktur K2. Ma oddzielną siedzibę w Warszawie, przy ulicy Karwińskiej 9a. Od kilku dni posiada też serwis internetowy www.acr.pl.
W ofercie ACR znajduje się nie tylko planowanie i zakup mediów, ale także usługi związane z innymi formami obecności marki w Internecie, m.in.: marketing afiliacyjny, Search Engine Marketing, e-mail marketing oraz public relations online. Usługi ACR kierowane są do marek prowadzących zarówno szerokie, jak i profilowane kampanie reklamowe w Internecie.
Utworzenie przez K2 Internet S.A. domu mediowego to – obok rozwoju oferty usług technologicznych – kluczowy element strategii rozwoju agencji. Umożliwi ono całościowe realizowanie misji K2, którą jest maksymalizacja realnej wartości mediów i technologii interaktywnych jako narzędzi marketingu i sprzedaży.