Pod koniec lutego zakończyła się trwająca ponad miesiąc akcja Banku Pocztowego. Był to roadtrip 3 samochodów marki Syrena, popularnie zwanych skarpetami, po 14 wybranych miastach w Polsce.
Pomysłodawcą akcji był MEC Access, za zakup mediów odpowiadał MEC a realizacją i koordynacją tournee zajęła się agencja ARBOmedia.
Roadtrip samochodów marki Syrena wspierał kampanię Banku Pocztowego pod hasłem „Skrapety na nogi, pieniądze na konto!”
Kontynuując edukację finansową osób, które dotychczas z bankowością miały niewiele do czynienia Bank Pocztowy zdecydował się na wielokanałowe dotarcie do tej grupy docelowej. Nieszablonowym działaniem był roadtrip 3 Syren 105L po 14 polskich miastach. Syreny, które na potrzeby akcji zostały specjalnie odrestaurowane i obrandowane zatrzymywały się w miejscach uczęszczanych przez grupę docelową. Następnie wysiadały z nich hostessy i rozdawały – bardzo przydatne o tej porze roku – ciepłe, kolorowe skarpety.
To niecodzienne wydarzenie spotkało się z dużym zainteresowaniem grupy docelowej, przy dotarciu do której reklamodawcy rzadko decydują się na niestandardowe formy reklamy. W ten zapadający w pamięć sposób Bank Pocztowy przekonuje potencjalnych klientów, że zyskują dużo więcej trzymając pieniądze na koncie w Banku Pocztowym niż w przysłowiowej skarpecie.
Tournee Syren objęło następujące miasta: Czechowice, Krasnystaw, Zakopane, Bielsko-Białą, Tychy, Kędzierzyn-Koźle, Częstochowę, Świdnicę, Świebodzice, Legnicę, Lubsko, Stargard Szczeciński, Kwidzyn oraz Starogard Gdański.
Źródło: Bank Pocztowy