W Banku BGŻ rozpoczęła się kampania marketingowa wspierająca sprzedaż nowych pakietów dla firm. Ma ona charakter ogólnopolski i potrwa do 31 maja 2012.
W połowie marca Bank BGŻ zmodyfikował ofertę pakietów dla klientów instytucjonalnych. Nowa oferta obejmuje 7 pakietów dostosowanych do oczekiwań klientów z segmentów: Mikro, MSP, Non-Profit, Rolników oraz Grup Producenckich. Rozpoczynająca się dziś kampania ma na celu wsparcie sprzedaży nowych pakietów, ze szczególnym uwzględnieniem dotarcia do segmentu Firm Mikro i Rolników.
– Przekaz kampanii skupia się na poinformowaniu rynku o unikatowych cechach wybranych pakietów. Dla przykładu – w materiałach informacyjnych dla małych firm chcemy zwrócić uwagę na bezpłatny rachunek prowadzony w ramach Pakietu Biznes Lider, z darmowymi wpłatami i wypłatami gotówkowymi z tego rachunku – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. W kampanii podkreślamy na jakie wyjątkowe warunki mogą liczyć poszczególne segmenty Klientów, podejmując decyzję o skorzystaniu z naszej oferty, a korzyści przewidziane w ofercie pakietów są naprawdę warte rozważenia – dodała Małgorzata Nycz.
Kampania będzie skoncentrowana przede wszystkim na Internecie i prasie ogólnopolskiej i obejmie portale i tytuły kontekstowe, dedykowane każdemu z segmentów. Dodatkowo w przypadku Pakietu Agro Lider reklamy z layoutem kampanijnym trafią do miesięczników wydawanych przez ODR, a przed giełdami towarowymi w całej Polsce pojawia się billboardy wielkoformatowe.
Wsparciem reklamowym dla działań lokalnych są też ulotki, plakaty, pliki prasowe oraz plansze do wykorzystania w TV lokalnych. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada współpracującą z bankiem agencja reklamowa Grandes Kochonos.
Źródło: Bank BGŻ