Kredyt Bank rozpoczął 6 listopada kampanię marketingową Nowego Kredytu Gotówkowego. Wojciech Mann i Krzysztof Materna po raz trzeci w tym roku wystąpią w dwóch spotach telewizyjnych w konwencji swoich programów sprzed lat.
– W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia oraz okresem wyjazdów zimowych, Kredyt Bank przygotował bardzo atrakcyjny cenowo, nowy kredyt gotówkowy. Brak prowizji za udzielenie kredytu oraz jedna z najniższych marż na rynku od 4,9% dla aktywnych, potwierdzają nasze zobowiązania wobec klientów zgodnie z przyjętym pozycjonowaniem – Finanse z zasadami. RRSO nowego kredytu gotówkowego w kwocie 15 tys. zł wynosi tylko 10,25%. Promocja trwa do końca 2011 roku. Dla klientów, którzy potrzebują większej gotówki przygotowaliśmy kredyt celowy do 120 tys. zł na 7 lat – powiedziała Anna Dąbkowska, dyrektor Biura Strategii Klienta.
Wyjątkowa oferta nowego kredytu gotówkowego to kolejny etap realizacji strategii banku, opartej na rozwijaniu relacji z klientem poprzez przejrzyste zasady i nadzwyczajne warunki cenowe. Po wprowadzeniu w roku 2011 nowego roru Ekstrakonto Plus oprocentowanego na 7% w skali roku do 3 tys. zł oraz kredytu hipotecznego z bardzo niską marżą, wspartych szerokimi kampaniami marketingowymi, przyszedł czas na trzecią odsłonę, tym razem nowego kredytu gotówkowego.
Kampania marketingowa, skierowana do dotychczasowych oraz nowych klientów jest szeroko prowadzona w mediach od 6 listopada do 18 grudnia 2011 – główne media to telewizja, Internet, radio lokalne. Emisja dwóch spotów reklamowych 30” oraz skrótów 15” – „Mieszkanie” i „Siostra – wizyta nieznajomej” zaplanowana jest w listopadzie i grudniu w stacjach: TVP 1, 2, 3, TVN, TVN 24, Polsat Sport i Extra, Pakiet Discovery (Discovery, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Historia, TLC) oraz Pakiet At Media (20 stacji tematycznych).
Działania wspierające kampanię prowadzone będą w prasie i Internecie. Reklamy zaplanowano m.in. w Gazecie Wyborczej, Pulsie Biznesu, Newsweeku, Wprost, Forum, Polityce i Podróżach.
Formy internetowe pokażemy na głównych portalach – Onet, Wirtualna Polska, Interia, ponadto kampania obejmuje e-mailingi kierujące na formularz kontaktowy, wyszukiwarki, własna strona internetowa oraz fanpage na Facebooku i kanał YouTube. Materiały BTL obejmują ulotki, plakaty, naklejki na placówkach Kredyt Banku oraz siatki wielkoformatowe.
Kampanię przygotowała agencja JUST, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za kreację i kampanię internetową odpowiedzialny jest „Next”. Spoty reklamowe wyreżyserował J. Hryniak, zdjęcia Jacek Poręba.
Źródło: Kredyt Bank