Nowy produkt nosi nazwę Kredyt Mieszkaniowy Banku Pekao SA „bezpieczeństwo w pakiecie”. Został stworzony z myślą o zabezpieczeniu klientów przed potencjalnym ryzykiem związanym z korzystaniem z długookresowych kredytów mieszkaniowych, zwłaszcza w trudnych sytuacjach życiowych. Osoby, które skorzystają z nowego kredytu, mogą liczyć m.in. na możliwość zawieszenia spłaty na okres 12 miesięcy, możliwość obniżenia rat w pierwszych dwóch latach kredytowania, ochronę przed wahaniami kursów walut oraz ubezpieczenie na wypadek utraty pracy. Bank Pekao SA od ponad dwóch lat udziela kredyty hipoteczne tylko w złotówkach. Dzięki temu, klienci nie są narażeni na ryzyko kursowe i zawsze wiedzą jaką ratę muszą zapłacić w następnym miesiącu.
Zgodnie z przygotowanym przez Optimedia planem mediów spoty reklamowe pojawią się w 7 ogólnopolskich stacjach telewizyjnych takich, jak: TVP I, TVP II, TVN, Polsat itp. Wsparciem dla nich będą reklamy umieszczane w internecie – portalach tematycznych, wyszukiwarkach i innych serwisach prezentujących oferty banków.
Kreację kampanii opracowała agencja Leo Burnett.
Optimedia to jeden z pierwszych i najbardziej liczących się domów mediowych w Polsce, działający na rynku od 1993 r. Należy do ZenithOptimedia Group Poland wchodzącej w skład międzynarodowej sieci domów mediowych ZenithOptimedia Group. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Od 1993 roku firma obsługiwała niemal 200 klientów z kilkunastu branż, np. farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, medialnej i wielu innych. Klientami Optimedia Poland są lub były takie firmy, jak: L’Oreal Polska, Sanofi-Aventis, OBI, Radio Zet, HP, Whirlpool, Ferrero, Sagem, Renault, Grupa Żywiec, SC Johnson, CANAL + /CYFRA +.