W najbardziej popularnych ośrodkach narciarskich w Polsce, przy kolejkach linowych i wyciągach pojawiło się 110 tablic reklamujących aktualne serwisy narciarskie w TVN Meteo. W kilkudziesięciu hotelach (3 i 4 gwiazdkowych) od Karpacza przez Zakopane, Szczyrk po Krynicę został podłączony sygnał telewizyjny TVN Meteo. Dodatkowo w każdym z nich są promowane telewizyjne serwisy narciarskie. Billboardy reklamowe pojawiły się również w ośmiu najbardziej popularnych wśród polskich turystów austriackich kurortach narciarskich (m.in Zell am See, Shladming).
Od 3 lutego przez 6 tygodni na antenie TVN Meteo widzowie mogą śledzić telewizyjną „Szkółkę narciarską”, w której prezenterka pogody, Omenaa Mensah, pod okiem carvingowych mistrzów Polski (Fischer Demo Team) stawia pierwsze kroki w nauce jazdy na nartach.Sponsorem „szkólki narciarskiej ” jest „Lek Polska” dystrybutor „Alacetu Ice”. Partnerem akcji jest tygodnik Przekrój.
Widzowie TVN Meteo mogą również wziąć udział w konkursie SMS, wysyłając swoje najzabawniejsze zdjęcia z pobytu na nartach. Co tydzień na antenie TVN meteo będziemy pokazywać najlepsze fotografie. Autor zwycięskiego zdjęcia otrzyma pełen zestaw narciarski, i tygodniowy pobyt dla dwóch osób we włoskim kurorcie Maso Corto.
Kreacją kampanii i doborem nosników w Polsce zajmowała sie firma Testa PR, (włascicielem nosników w Polsce jest firma Wegra). Planowaniem i zakupem nośników w Austrii firma „Orange Group”. Czas kampani: od lutego do końca marca