Bank Millennium rozpoczyna kampanię reklamową swojego nowego produktu depozytowego – Lokaty Rosnącej, której oprocentowanie rośnie od 4% do 8% w dwunastym miesiącu trwania lokaty.
W reklamie telewizyjnej Hubert Urbański spotyka w oddziale Banku Millennium klientkę banku z córeczką. Dziewczynka rezolutnie stwierdza, że zna go z telewizji i nawiązuje się między nimi sympatyczny dialog.
Kampania reklamowa Lokaty Rosnącej obecna będzie w telewizji w stacjach publicznych, komercyjnych i wybranych kanałach tematycznych, na antenach stacji radiowych oraz w prasie. Towarzyszyć jej będą materiały BTL – plakaty oraz ulotki w blisko 500 oddziałach Banku Millennium w całej Polsce.
W komunikacji podkreślane są podstawowe cechy produktu:
• oprocentowanie rośnie co miesiąc przez cały rok – od 4% do 8% w dwunastym miesiącu oszczędzania (średnie oprocentowanie lokaty za okres 12 miesięcy wynosi 4,56%)
• klient zarabia bez żadnego ryzyka przez cały rok
• klient może wypłacić środki w dowolnym momencie i otrzymać odsetki za pełne minione miesiące trwania lokaty
• minimalna kwota lokaty wynosi 2 000 zł
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.
Źródło: Bank Millennium