18 września br. rusza telewizyjna kampania reklamowa Pocztowego Konta Nestor oraz Kredytu dla Nestorów w Banku Pocztowym.
W spotach Banku Pocztowego znowu będzie można zobaczyć Babcię Zenię, która przekonuje swoich znajomych, iż korzystanie z usług Banku Pocztowego przeznaczonych dla Nestorów pozwala w pełni korzystać z uroków życia – zgodnie z hasłem „Emerytura to nie wszystko”.
W reklamie Pocztowego Konta Nestor Babcia Zenia, podczas kursu tańca, przekonuje swojego partnera, iż posiadanie Konta daje nie tylko korzyści stricte finansowe ale wpłynie pozytywnie na postępy w opanowaniu kroków tanecznych.
Z kolei w spocie poświęconym Kredytowi dla Nestorów, Zenia zaprasza swoje znajome na herbatę i ciasto. Przy okazji z dumą prezentuje świeżo wyremontowaną kuchnię. Remont był możliwy dzięki skorzystaniu ze specjalnej oferty dla nestorów w Banku Pocztowym.
Kampania ma zachęcić Nestorów do korzystania ze specjalnie przygotowanej dla nich oferty. Pocztowe Konto Nestor wychodzi na przeciw Nestorom, którzy cenią sobie przywiązanie do tradycji (możliwość przynoszenia emerytury do domu przez listonosza), jak również chcieliby skorzystać z nowoczesnych usług bankowych. Promocja Kredytu dla Nestorów zapewnia dostęp do gotówki na nieprzewidziane, czy też większe wydatki.
Spoty będą emitowane do 30 września br. na antenie: TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, TVN7, TVN24 oraz Polsatu.
Kreacje reklam przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media.
Źródło: Bank Pocztowy