PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeKampania społeczna koncernu Diageo „Wyższa Forma Inteligencji”

Kampania społeczna koncernu Diageo „Wyższa Forma Inteligencji”

Informacje 12.01.2006 (10:02)

„Wyższa Forma Inteligencji” apeluje do młodych ludzi, by nie prowadzili samochodu po wieczornych imprezach i wracali bezpiecznie taksówką do domu. Tym razem bez pouczania i straszenia skutkami wypadków. Zamiast tego – wirtualna impreza na stronie www.nocnajazda.pl. A dla rozsądnych możliwość skorzystania z rabatów na taksówki, nawet do 25%.

Przygotowana przez Diageo Polska kampania ma na celu edukację osób udających się do klubów i dyskotek, aby nie wsiadały za kierownicę po spożyciu alkoholu. Koncern Diageo, promujący odpowiedzialne postawy społeczne ma nadzieję wpłynąć na spadek liczby wypadków. Kampanię wspiera Biuro Taktyki Zwalczania Przestępczości Komendy Głównej Policji.

Przebieg kampanii

Tegoroczna kampania „Wyższa Forma Inteligencji – Po imprezie nie prowadzę” jest kontynuacją pierwszej edycji, przeprowadzonej przez Diageo Polska w 2004 roku. Podobnie jak poprzednia edycja, kampania jest odmienna od standardowych działań związanych z promowaniem bezpieczeństwa na drogach. Nie straszy konsekwencjami wypadków samochodowych, ma natomiast przemawiać do wyczulonych na moralizatorski ton komunikatów młodych odbiorców.

Nowością w tegorocznej kampanii jest także nastawienie na aktywny kontakt z odbiorcami. Wyższa Forma Inteligencji, by jak najlepiej dotrzeć do młodych ludzi, wkroczyła w ich naturalną przestrzeń – internet. Po raz pierwszy w Polsce internauci będą mogli wziąć udział w wirtualnej imprezie. Na stronie www.nocnajazda.pl odwiedzą wyjątkowy klub – poznają jego bywalców, będą mogli potańczyć, złożyć zamówienie w barze, a przede wszystkim usłyszeć historię gościa, który odwiedził klub przed nimi… Wychodząc z imprezy, staną przed wyborem – jak wrócić do domu? Na tych, którzy wybiorą mądrze i zdecydują się na bezpieczny powrót taksówką, czeka nagroda – rabaty na taksówki w ich miastach. Nierozsądnych kusi intrygująca corvetta…

Obok strony internetowej, kampania obejmuje działania na czterech płaszczyznach. Bardzo ważnym elementem jest współpraca z mediami patronackimi. Kampania znajdzie swój oddźwięk również w klubach, barach i pubach, ale też na uczelniach w 6 największych ośrodkach akademickich Polski – Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Katowicach. Włączyły się w nią także korporacje taksówkowe z tych miast.

Patronami medialnymi programu zostali: MTV, Radiostacja, Aktivist, Dlaczego, onet.pl oraz clubbing.waw. Akcję wspierają także Supermedia. Główną część kampanii prasowej stanowić będą ogłoszenia pokazujące sytuację trafnego wyboru powrotu do domu – dwie osoby, które wychodząc w nocy z klubu łapią taksówkę. Obok kampanii prasowej działania obejmą także media elektroniczne – spoty w Radiostacji i MTV. Akcja będzie też silnie promowana w Internecie – bannery zapraszające na wirtualną imprezę pojawią się w onet.pl i clubbing.waw oraz w serwisie grono.net.

Przypomnienie o potrzebie odpowiedzialnego zachowania towarzyszyć będzie informacjom imprezowym w mediach. W ten sposób organizatorzy kampanii chcą zbudować naturalny mechanizm myślenia o bezpiecznym sposobie powrotu z imprezy już w momencie wyboru klubu czy baru na wieczorną zabawę. Nowością jest wskazanie gotowego rozwiązania – dzięki zaangażowaniu w kampanię korporacji taksówkowych, będą oni mogli wracać bezpiecznie do domu ze specjalnym rabatem. Na hasło „Po imprezie nie prowadzę” młodzi imprezowicze będą mogli wracać bezpiecznie do domu taksówkami z rabatem nawet do 25%. Hasło pozna każdy, kto dokona dobrego wyboru już wychodząc z klubu na stronie www.nocnajazda.pl.

W akcję włączyły się korporacje: ELE Taxi (Warszawa), Radio Taxi (Poznań), Taxi Lajkonik (Kraków), UFO Taxi (Katowice), Basket Taxi (Wrocław) oraz Hallo Taxi (Gdańsk). Wszystkie 1300 bezpiecznych taksówek zostanie oznakowanych specjalnymi naklejkami Wyższej Formy Inteligencji.

Trzecia, równoległa część kampanii „Wyższa Forma Inteligencji – Po imprezie nie prowadzę” znajdzie swoje odbicie wewnątrz tysiąca lokali w Polsce. Przez cały karnawał będą tam obecne plakaty i ulotki nawiązujące swoją treścią do kampanii prasowej. Podobne materiały trafią na uczelnie w 6 wymienionych ośrodkach akademickich.

Całość działań w ramach programu koordynuje współpracująca z Diageo Polska na stałe agencja 180° Public Relations. Materiały ATL i BTL zostały przygotowane od strony kreatywnej przez agencję Leo Burnett, zaś kreacja strony www.nocnajazda.pl stworzona została przez agencję Arc Warsaw, należącą do grupy Leo Burnett.

2006-01-12
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji
18.12.2025 (05:23) – informacja prasowa

Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji

Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Najnowsza edycja „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service pokazuje, …

a Analizy 0 Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion
18.12.2025 (05:21) – informacja prasowa

Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion

Większość banków gotowa jest już pożyczyć rodzinie ponad 900 tysięcy złotych na zakup mieszkania. Wymagają jednak …

a 0 Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
18.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

SALTUS Ubezpieczenia został oficjalnie ogłoszony Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu na …

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

PRNews.pl

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców